Grandum Ingatlankezelő Kft. logo

Senior property manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Grandum Ingatlankezelő Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Üzleti- és műszaki üzemeltetés megszervezése, irányítása és felügyelete,
  • Ingatlanok hatósági, jogi, műszaki és bérlői igényeknek megfelelő működéséhez szükséges szolgáltatások biztosítása,
  • Ingatlan üzemeltetéséhez szükséges beszállítók és alvállalkozók tendereztetése, kiválasztása, szerződéskötés lebonyolítása valamint ezek rendszeres műszaki és pénzügyi felügyelete,
  • Ingatlanbejárások, műszaki és bérlői igények felmérése. Bérlői kapcsolattartás,
  • Ingatlanok összefoglaló, műszaki és pénzügyi jelentéseinek készítése,
  • Adminisztratív és pénzügyi feladatok,
  • Bevétel és költség (OPEX, CAPEX) tervezés. Terv-Tény adatok folyamatos ellenőrzése, felülvizsgálata,
  • Bérlői szerződések és az abban foglalt követelések és kötelezettségek teljesítése, betartásának figyelése és felügyelete,
  • Bérlemények átadása és visszavétele,
  • Bérlői elszámolások (közmű, üzemeltetési költség) elkészítése,
  • Ingatlanokon szükségessé vált beruházási és javítási munkálatok döntési anyagának, jelentésének összekészítése a Tulajdonosok, döntéshozók részére

Elvárások

  • Legalább 5 év tapasztalat Property management munkakörben,
  • Tárgyalási szintű angol nyelvismeret,
  • Műszaki és pénzügyi ismeretek és tapasztalat,
  • Magabiztos MS Office ismeret,
  • Önálló és precíz munkavégzés

Előnyt jelent

  • Vállalatirányítási rendszer ismerete,
  • Irodai ingatlanok kezelésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződés,
  • Versenyképes bérezés,
  • Csoportos egészségbiztosítás keretében magánegészségügyi szolgáltatások,
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munka,
  • Home office lehetőség,
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapat,
  • Családbarát munkahely,
  • Mobiltelefon és cafeteria

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Grandum márka alatt összpontosulnak a Gránit Alapkezelő Zrt. ingatlanokhoz kapcsolódó szolgáltatásai és céljai. A Grandum Ingatlankezelő Kft. menedzseli az alapkezelő portfóliójában lévő 280 000 négyzetméternyi ingatlanállományt. A társaság célja a piaci részesedés növelése, valamint az ingatlanportfolió diverzifikálása itthon és külföldön egyaránt.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése