Állás részletei
-
Cég neve
Grandum Ingatlankezelő Kft.
-
Munkavégzés helye
1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (2 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Üzleti- és műszaki üzemeltetés megszervezése, irányítása és felügyelete,
- Ingatlanok hatósági, jogi, műszaki és bérlői igényeknek megfelelő működéséhez szükséges szolgáltatások biztosítása,
- Ingatlan üzemeltetéséhez szükséges beszállítók és alvállalkozók tendereztetése, kiválasztása, szerződéskötés lebonyolítása valamint ezek rendszeres műszaki és pénzügyi felügyelete,
- Ingatlanbejárások, műszaki és bérlői igények felmérése. Bérlői kapcsolattartás,
- Ingatlanok összefoglaló, műszaki és pénzügyi jelentéseinek készítése,
- Adminisztratív és pénzügyi feladatok,
- Bevétel és költség (OPEX, CAPEX) tervezés. Terv-Tény adatok folyamatos ellenőrzése, felülvizsgálata,
- Bérlői szerződések és az abban foglalt követelések és kötelezettségek teljesítése, betartásának figyelése és felügyelete,
- Bérlemények átadása és visszavétele,
- Bérlői elszámolások (közmű, üzemeltetési költség) elkészítése,
- Ingatlanokon szükségessé vált beruházási és javítási munkálatok döntési anyagának, jelentésének összekészítése a Tulajdonosok, döntéshozók részére
Elvárások
- Legalább 5 év tapasztalat Property management munkakörben,
- Tárgyalási szintű angol nyelvismeret,
- Műszaki és pénzügyi ismeretek és tapasztalat,
- Magabiztos MS Office ismeret,
- Önálló és precíz munkavégzés
Előnyt jelent
- Vállalatirányítási rendszer ismerete,
- Irodai ingatlanok kezelésében szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződés,
- Versenyképes bérezés,
- Csoportos egészségbiztosítás keretében magánegészségügyi szolgáltatások,
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes munka,
- Home office lehetőség,
- Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapat,
- Családbarát munkahely,
- Mobiltelefon és cafeteria
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Grandum márka alatt összpontosulnak a Gránit Alapkezelő Zrt. ingatlanokhoz kapcsolódó szolgáltatásai és céljai. A Grandum Ingatlankezelő Kft. menedzseli az alapkezelő portfóliójában lévő 280 000 négyzetméternyi ingatlanállományt. A társaság célja a piaci részesedés növelése, valamint az ingatlanportfolió diverzifikálása itthon és külföldön egyaránt.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése