NCG Kft. logó

Senior könyvelő

Állás részletei

  • Cég neve

    NCG Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1037 Budapest, Montevideó utca 9.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfeleink teljeskörű könyvelési feladatainak megszervezése
  • Havi, negyedéves és éves zárások elkészítése
  • Adóbevallások, statisztikai és egyéb hatósági jelentések elkészítése és ellenőrzése
  • Éves beszámolók elkészítése
  • Éves zárás során a könyvvizsgálat aktív támogatása
  • Adóvizsgálatokban aktív részvétel, hatóságokkal történő kapcsolattartás
  • Törvényi, jogszabályi változások nyomon követése
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven
  • Szakmai cikkek írása, szervezeten belüli szakmai előadások tartása
  • Junior kollégáink betanítása, munkájuk irányítása, ellenőrzése és támogatása

Elvárások

  • Minimum középfokú pénzügyi/számviteli végzettség
  • Mérlegképes könyvelői regisztráció
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Minimum 3-5 év könyvelés vagy könyvvizsgálat területén szerzett tapasztalat
  • Magabiztos és naprakész számviteli, adózási ismeretek
  • Excel-ben magasszintű jártasság
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Szolgáltatói oldalon szerezett tapasztalat
  • Felsőfokú gazdasági végzettség 
  • 2-3 fő irányításában és ellenőrzésében szerzett tapasztalat
  • IFRS, US GAAP szerinti könyvelési gyakorlat
  • ERP rendszer ismeret

Amit kínálunk

  • Kiemelt nemzetközi, valamint kis-és középvállalati ügyfélkör
  • Digitalizált, papírmentes munkavégzés átlátható folyamatokkal
  • Konferenciákon, szakmai képzéseken történő részvétel
  • A szakmai fejlődést segítő mentoring rendszer
  • Jó hangulatú csapat és jól szervezett munkavégzés
  • Színvonalas iroda Buda központi részén
  • Work-life balance biztosítása
  • Home-office (heti 2 vagy 3 nap)
  • Rendszeres teljesítményértékelés
  • Izgalmas szakmai kihívások, projektek, értékteremtő feladatok
  • Versenyképes bérezés
  • Juttatások (egészségbiztosítás, Home Office támogatás)
  • Tetszőlegesen felhasználható éves tréning-költségkeret

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az elmúlt bő másfél évtizedben több mint 700 Ügyfelünk részére nyújtottunk segítséget transzferárazási, adózási, jogi, számviteli, könyvvizsgálati és tranzakciós tanácsadási kérdésekben, illetve különböző stratégiai területeket érintő tanácsadási projektekben.
Megalakulásunk óta az erős versenyhelyzet ellenére évről évre sikerült jelentős bővülést elérnünk és eközben bizonyos szegmensekben a piac meghatározó szereplőjévé váltunk. 

Cégfilozófiánk az őszinteségen, a nyugodt felkészült légkörön és értő odafigyelésen alapuló hosszú távú partnerség, amely az ügyfeleinkkel való közös gondolkodás és a proaktív együttműködés alapja.

Jelenleg több mint 70 magasan képzett szakemberrel állunk Ügyfeleink rendelkezésére, vezető kollégáink közül pedig többen szakterületük országosan elismert szakértőjének számítanak.

A munkában szeretjük a nagyvállalati profizmust, ami laza, jókedélyű légkörrel és rugalmassággal párosul. Ha egy fiatal csapat tagjaként komplex rálátást szeretnél szerezni a szakterületedre és szívesen kibontakoznál, Téged is várunk!

 

Jelentkezés módja

Ha magadra ismertél, akkor a "jelentkezés" gombra kattintva küldd el részünkre az életrajzodat. 

Álláshirdetés jelentése