MVM Services Zrt. logó

Senior kontrolling szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Paks, Szeged, Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A több mint 19 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


A társaság a cégcsoport legváltozatosabb, – létszámát tekintve pedig a legnagyobb – belső szolgáltatója. Közel 80 partnert szolgál ki,  nyolc szolgáltatási szakterületen húsz féle szolgáltatással.


  • Felelős a társasági üzleti terv és az előrejelzések összeállításáért, koordinálja és összefogja a tervezési, előre jelzési folyamatot
  • Aktív résztvevője a társaság éves beszámoló és üzleti jelentés készítési folyamatának
  • Koordinálja a havi kontrolling zárási folyamatot, összeállítja a havi kontrolling jelentést
  • Felelős a társasági kontrolling objektumok kialakításáért, javaslatot fogalmaz meg a szükséges költséghelyeket és rendelés számokat illetően
  • Felelősen közreműködik a társaság kontrolling rendszerének kialakításában, a kontrolling modulok paraméterezési irányelveinek meghatározásában. Ellenőrzi a hatékonyságnövelő, illetve költségmegtakarítást célzó döntések megvalósulását
  • Menedzsment döntéseket alátámasztó és megalapozó riportokat készít, továbbá részt vesz a társaság testületei részére a tájékoztató és döntést megalapozó előterjesztések elkészítésében
  • Kialakítja és működteti a vezetői elvárások szerinti POWER BI riportokat, felel az ezekben található adatok frissítéséért
  • Felelősen részt vesz a társasági árpolitikájának kialakításában, a társaság tevékenységeire vonatkozó árak meghatározásában
  • Kontrolling szakterületi oldalról az informatikai szakterülettel együttműködve üzemelteti a TM1/PA rendszert, koordinálja a beállítosokat
  • Felelős a társaság tervezést támogató rendszerének és a SAP CO költségallokációs mechanizmusának összhangjáért
  • Feladatok önálló értelmezése, problémák, folyamatbeli hiányosságok feltárása, javaslattétel ezek javítására
  • Felsőfokú pénzügy-számviteli vagy gazdasági végzettség
  • Legalább 5 év releváns tapasztalat
  • Magas szintű Excel tudással (függvények széleskörű ismerete, magabiztos használata)
  • Power BI / makrótudás
  • TM1/PA ismeret
  • Folyamat szemlélet, komplex problémák kezelése
  • Proaktív, önálló, precíz, pontos munkavégzés
  • Terhelhetőség
  • Versenyképes bér
  • Teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Rugalmas munkaidő
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
  • SAP ismeretet (leginkább CO és FI modul)
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése