Human Soul Kft. logó

Senior Key Account Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Human Soul Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Pest megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kötetlen munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Olyan jelöltet keresünk, aki kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik az élelmiszer-nagykereskedelmi ügyfélkapcsolatok menedzselésében. Feladata elsősorban az új partneri együttműködések stratégiai kialakítása lesz. Proaktívan azonosítja az üzleti lehetőségeket, mélyen megérti a partnerek igényeit, és komplex megoldásokkal támogatja őket. Ez a pozíció egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy a cég legfontosabb ügyfeleivel dolgozzon és személyesen hozzájáruljon a stratégiai célok megvalósulásához.
Partnerünk azt várja, hogy újabb multinacionális-, nagykereskedelmi- és e-kereskedelmi partnerekkel bővüljön a stratégiai együttműködők köre, ezért a feladat súlyának megfelelő juttatási csomaggal és a teljesítményt elismerő kompenzációval várja a feladatra leginkább megfelelő jelöltet!

A munkakör alapfeladatai
  • A cég új multinacionális, tradicionális élelmiszer-nagykereskedelmi és e-kereskedelmi partnereivel való együttműködések kialakítása és működtetése, termékpromóciók és belistázások szervezése;
  • A vállalkozási célok megvalósítása érdekében a megcélzott partnerekkel való személyes kapcsolat kiépítése és fenntartása;
  • Az éves illetve időszaki kereskedelmi tárgyalások előkészítése és megvalósítása;
  • Az ajánlatok kialakítása és azok gondozása, nyomon követése;
  • Termékfejlesztés és az új termékek bevezetése (belistáztatása a partnereknél);
  • Kapcsolattartás a termékek gyártói és beszállítói partnereivel, tervezés és megrendeléskezelés;
  • A termékek megrendelésének, be- illetve kiszállításának tervezése és ellenőrzése;
  • Speciális értékesítési és marketing kampányok tervezése és szervezése az értékesítési adatok és a piaci elemzések alapján;
  • A kereskedelmi partnerek árlistáinak, árengedményeinek, szállítási feltételeinek, eladás-ösztönző költségvetéseinek, értékesítési módszereinek és kampányainak fejlesztése;
  • Az értékesítési és marketingtevékenységekkel kapcsolatos működési és adminisztratív feladatok (rendelésfeladás, számlázás, akciókezelés, készletkezelés) fejlesztése;
  • Költségvetések készítése és kezelése, kiadások ellenőrzése és az erőforrások hatékony felhasználásának biztosítása;
  • A készletgazdálkodás felelősségteljes irányítása a piaci kereslet dinamikájának megfelelően a lejárat és a szavatossági idők figyelembevételével.
  • Heti rendszerességű beszámoló a vezetővel, havi rendszerességű beszámoló a tulajdonosokkal;
  • Versenytársak és iparági trendek elemzése és fejlesztési javaslatok kialakítása;

Elvárások

  • FMCG (tartósélelmiszer, konzerv, zöldség, befőtt) termékek értékesítésében szerzett legalább 5 éves tapasztalat;
  • Bizonyított sikerek a hosszú távú, stratégiai partnerkapcsolatok kialakításában és vezetésében;
  • Képesség a komplex üzleti problémák elemzésére és a proaktív megoldások kidolgozására;
  • Legalább 5 éves releváns Key Account Manager tapasztalat;
  • A multinacionális kereskedelmi áruházláncok beszerzési folyamatainak és polcképeinek ismerete;
  • Szakirányú (legalább középfokú) végzettség;
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás;
  • Érvényes B kategóriás gépjárművezetői engedély
Szükséges képességek/készségek
  • Önállóság és felelősségvállalás: a pozíció gyakorlatilag teljes önállóságot igényel, ezért az elért rövid- és középtávú eredmények jelentik a sikeresség mértékét;
  • Kiemelkedő tárgyalási és kommunikációs készség, magabiztos fellépés: mert a pozíció betöltője a cég arca is egyben;
  • Eredményorientáció: ebben a szektorban gyorsan történik minden, ennek a sebességnek megfelelően kell az eredményekről is gondoskodni;
  • Magabiztos MS Excel ismeretek: az adatok elemzése, az összefüggések megértése és mindezek átadása mások számára készség szintű kompetencia ebben a munkakörben.

Előnyt jelent

  • Szakirányú (felsőfokú) végzettség;
  • A független és a tradicionális kereskedelmi hálózatok működésében szerzett legalább 5 éves gyakorlat;

Amit kínálunk

  • Teljesítmény alapú juttatási csomag (alapbér + teljesítmény bónusz);
  • Céges autó magánhasználattal + laptop + telefon
  • Home office és önálló munkavégzés;
  • Stabil és hosszú távú munkalehetőség;
  • Jelentős növekedési potenciál;

Céginformáció

Partnerünk egy nemzetközi élelmiszer export-import szervezet magyarországi vállalata, akiknek elsődleges profilja a tartósélelmiszer-kereskedelem. Partnerei között szerepelnek multinacionális áruházláncok, tradicionális élelmiszer-nagykereskedelmi illetve e-kereskedelmi szervezetek. Most egy kulcsfontosságú új pozíciót nyitnak meg csapatukban, amellyel a stratégiai ügyfélkapcsolatok és az üzletfejlesztés új szintjét építik.

Jelentkezés módja

Jelentkezéséhez kérjük csatolja aktuális önéletrajzát és bruttó jövedelemigényét is! 

Álláshirdetés jelentése