Állás részletei
-
Cég neve
GIRO ZRt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1054 Budapest, Vadász utca 31. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Lakhatási támogatás
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Nyugdíjpénztár
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárt technológiák
- ORACLE SQL LINUX ANSIBLE ITIL Postgres PL/SQL Virtualizáció Konténerizáció
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Windows
- Linux
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 5-10 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében. 2020. március 2-án sikeresen elindult Magyarországon az azonnali fizetési rendszer, ami megnyitotta a lehetőségét az azonnali átutalásra épülő új, alternatív fizetési szolgáltatások megjelenésének, melynek első jelentős állomáspontja a QVIK lett, 2024. szeptember 1-i indulásával. A qvik bevezetésével a Magyar Nemzeti Bank és a GIRO Zrt. a hazai bankrendszer közreműködésével megkoronázta a hazai digitális pénzforgalmat. A qvik elindulásával egy olyan elektronikus fizetési trendbe illeszkedünk, amely nem számít kézenfekvőnek Európa szerte sem: három adatbeviteli móddal (QR kód, deeplink és NFC) lefedjük a teljes fizikai és online vásárlási teret. 2025. július 1. óta elindult a Központi Visszaélésszűrő Rendszer (KVR), amelynek célja a csalással érintett tranzakciók hatékony azonosítása és kiszűrése. A szolgáltatás működése AI-al támogatott, így biztosítva annak a lehetőségét, hogy bárhol gyorsan, zökkenőmentesen és biztonságosan bonyolódjon a pénzforgalom.
Feladatok
- Szorosan együttműködik az alkalmazás támogató csapatunkkal és a szervezet más csoportjaival
- Részt vesz az adatbázisok megtervezésében, telepítésében, frissítésében, javításában, hangolásában, megfigyeli és elhárítja a felmerülő hibákat
- Javaslatot tesz és ellátja az Oracle, Postgres adatbázisok teljesítményéhez, karbantarthatóságához és fejlesztéséhez szükséges tevékenységeket
- Napi feladatként ellátja a kapacitástervezési, SQL elemzési feladatokon felül a sémák felülvizsgálatát, biztonsági adminisztrációt és a felhasználói fiókok karbantartását
- Megtervezi és elvégzi az adatbázis-mentésekkel és a migrációs tevékenységekkel kapcsolatos feladatokat
- Javítja a hatékonyságot és a munkavégzés minőségét a rutin és a DBA feladatok automatizálásával
- Tevékenyen részt vesz a „know-how” átadásban az adatbázis műveleti csoportban
- Felelős a 2. szintű támogatásért, készenlét biztosításáért.
Elvárások
- Legalább középfokú szakirányú végzettség
- Legalább hároméves Oracle DBA tapasztalat (más adatbázisok pl. Postgres ismerete előny);
- SQL, PL/SQL nyelv szakértői ismerete
- Az IT architektúrák megértése, beleértve a magas rendelkezésre állást és a katasztrófa utáni helyreállítást
- Postgres (EDB), Oracle adatbázisokkal kapcsolatos munka és hibaelhárítás tapasztalat
- Oracle, Postgres munkakörnyezet ismerete virtualizált Linux környezetben
- Tapasztalat a kapacitástervezésben
- Folyamatorientált, a szabványosításra összpontosít, figyelmet fordít a részletekre, az ésszerűsítést szem előtt tartja
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Képes önállóan, pontosan és időbeni, akár nyomás alatt is dolgozni
- Érzékenység a belső és a végfelhasználói igényekkel szemben
Amit kínálunk
- Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
- Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
- Kiemelkedő juttatási csomag
- A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (lehetőség rendszeres otthoni munkavégzésre)
- Családbarát munkahely tanúsítvánnyal rendelkező nyitott vállalati kultúra
- Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
- Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással
- Jelentős országos méretű projektekben történő aktív részvétel
- Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
- Egészségtudatos életmód támogatása vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek által
- A+ minőségű modern, belvárosi, könnyen megközelíthető iroda
- Kerékpártároló, zuhanyzó
Előnyt jelent
- Felsőfokú informatikai végzettség vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokat folytat
- Jártasság automatizált konfiguráció és deployment menedzsment eszközök használatában (GitLab, Ansible)
- Jártasság magas rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében
- ITIL módszertan, jegykezelő rendszer ismerete
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése