GIRO ZRt. logó

Senior adatbázis támogató rendszermérnök

Állás részletei

  • Cég neve

    GIRO ZRt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1054 Budapest, Vadász utca 31.
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Lakhatási támogatás
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárt technológiák

    • ORACLE SQL LINUX ANSIBLE ITIL Postgres PL/SQL Virtualizáció Konténerizáció
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Windows
    • Linux
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében. 2020. március 2-án sikeresen elindult Magyarországon az azonnali fizetési rendszer, ami megnyitotta a lehetőségét az azonnali átutalásra épülő új, alternatív fizetési szolgáltatások megjelenésének, melynek első jelentős állomáspontja a QVIK lett, 2024. szeptember 1-i indulásával. A qvik bevezetésével a Magyar Nemzeti Bank és a GIRO Zrt. a hazai bankrendszer közreműködésével megkoronázta a hazai digitális pénzforgalmat. A qvik elindulásával egy olyan elektronikus fizetési trendbe illeszkedünk, amely nem számít kézenfekvőnek Európa szerte sem: három adatbeviteli móddal (QR kód, deeplink és NFC) lefedjük a teljes fizikai és online vásárlási teret. 2025. július 1. óta elindult a Központi Visszaélésszűrő Rendszer (KVR), amelynek célja a csalással érintett tranzakciók hatékony azonosítása és kiszűrése. A szolgáltatás működése AI-al támogatott, így biztosítva annak a lehetőségét, hogy bárhol gyorsan, zökkenőmentesen és biztonságosan bonyolódjon a pénzforgalom.
  • Szorosan együttműködik az alkalmazás támogató csapatunkkal és a szervezet más csoportjaival
  • Részt vesz az adatbázisok megtervezésében, telepítésében, frissítésében, javításában, hangolásában, megfigyeli és elhárítja a felmerülő hibákat
  • Javaslatot tesz és ellátja az Oracle, Postgres adatbázisok teljesítményéhez, karbantarthatóságához és fejlesztéséhez szükséges tevékenységeket
  • Napi feladatként ellátja a kapacitástervezési, SQL elemzési feladatokon felül a sémák felülvizsgálatát, biztonsági adminisztrációt és a felhasználói fiókok karbantartását
  • Megtervezi és elvégzi az adatbázis-mentésekkel és a migrációs tevékenységekkel kapcsolatos feladatokat
  • Javítja a hatékonyságot és a munkavégzés minőségét a rutin és a DBA feladatok automatizálásával
  • Tevékenyen részt vesz a „know-how” átadásban az adatbázis műveleti csoportban
  • Felelős a 2. szintű támogatásért, készenlét biztosításáért.
  • Legalább középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább hároméves Oracle DBA tapasztalat (más adatbázisok pl. Postgres ismerete előny);
  • SQL, PL/SQL nyelv szakértői ismerete
  • Az IT architektúrák megértése, beleértve a magas rendelkezésre állást és a katasztrófa utáni helyreállítást
  • Postgres (EDB), Oracle  adatbázisokkal kapcsolatos munka és hibaelhárítás tapasztalat
  • Oracle, Postgres munkakörnyezet ismerete virtualizált Linux környezetben
  • Tapasztalat a kapacitástervezésben
  • Folyamatorientált, a szabványosításra összpontosít, figyelmet fordít a részletekre, az ésszerűsítést szem előtt tartja
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Képes önállóan, pontosan és időbeni, akár nyomás alatt is dolgozni
  • Érzékenység a belső és a végfelhasználói igényekkel szemben
  • Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
  • Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
  • Kiemelkedő juttatási csomag
  • A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (lehetőség rendszeres otthoni munkavégzésre)
  • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal rendelkező nyitott vállalati kultúra
  • Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással
  • Jelentős országos méretű projektekben történő aktív részvétel
  • Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
  • Egészségtudatos életmód támogatása vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek által
  • A+ minőségű modern, belvárosi, könnyen megközelíthető iroda
  • Kerékpártároló, zuhanyzó
  • Felsőfokú informatikai végzettség vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokat folytat
  • Jártasság automatizált konfiguráció és deployment menedzsment eszközök használatában (GitLab, Ansible)
  • Jártasság magas rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében
  • ITIL módszertan, jegykezelő rendszer ismerete
  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség

Álláshirdetés jelentése