Állás részletei
-
Cég neve
Grafton Recruitment
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Szeretnél olyan pozíciót betölteni, amely központi szerepet tölt be a cég működésében az ajánlatkérésektől kezdve a kiszállítások koordinálásáig, szoros együttműködésben az ügyfelekkel, beszállítókkal és belső részlegekkel?
Akkor ez a Te lehetőséged!
Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, ipari megoldásokra specializálódott vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít a minőségre és az ügyfélközpontú működésre.
Főbb feladatok:
- Ajánlatok és rendelések koordinálása, nyomon követése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal és társosztályokkal nemzetközi szinten
- CRM és vállalati rendszerek pontos használata
- Logisztikai és árképzési folyamatok támogatása
- Ügyféltámogatás, adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
Elvárások:
- Releváns legalább 2 éves tapasztalat értékesítéstámogatás, ügyfélkezelés, megrendeléskezelés vagy logisztika területén
- Kiváló kommunikációs készség magyarul és angolul (cseh/szlovák nyelvtudás előnyt jelent)
- Magabiztos MS Office ismeret, ERP tapasztalat előny
- Nyitottság külföldi tréningeken, partnerlátogatásokon való részvételre
- Precizitás, proaktív hozzáállás és tanulási készség
- Jogosítvány, vezetési tapasztalat előnyt jelent
Amit kínálunk
Amit kínálnak:
- Modern, jól felszerelt irodai környezet
- Teljesítményalapú bónusz
- Bérlettámogatás
- Támogató, együttműködő csapat
- Otthoni munkavégzési lehetőség
- Világos karrierút értékesítési és műszaki irányba
- Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkáltató
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
