BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ KFT. logó

Sales munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ KFT.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Új üzleti lehetőségek felkutatása, hideghívások és aktív kapcsolatépítés révén,
  • Ügyféligények felmérése, ajánlatok, szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Termékek és szolgáltatások értékesítése (informatikai és vizuáltechnikai megoldások, irodatechnikai/telekommunikációs eszközök és szolgáltatások, irattározás, digitalizáció),
  • Üzleti tárgyalások lebonyolítása,
  • Piac és konkurencia folyamatos figyelése,
  • Értékesítési célok elérése.

Elvárások

  • Végfelhasználók felé történő proaktív értékesítési tapasztalat (előny az irodatechnikai, informatikai termékek és szolgáltatások direkt értékesítési területén),
  • Hunter szemlélet és attitűd: új ügyfelek megszerzésére és üzleti lehetőségek felkutatására való erős motiváció,
  • Kiváló tárgyalási készség,
  • Vevőközpontú gondolkodásmód, sikerorientált szemlélet,
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség,
  • Önálló, precíz munkavégzés,
  • Kifogástalan üzleti megjelenés,
  • Angol nyelvtudás,
  • „B” kategóriás jogosítvány, és aktív vezetési gyakorlat,
  • Magas szintű számítástechnikai ismeret (Excel, Word, Outlook),
  • Minimum középfokú, elsősorban gazdasági, műszaki, vagy informatikai végzettség.

Előnyt jelent

  • Közbeszerzési, EU-s és hazai pályázati rendszerek ismerete, pályázatírásban szerzett tapasztalat,
  • Kiterjedt, releváns kapcsolati tőke.

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomagot és jutalékrendszert, béren kívüli juttatásokat,
  • Stabil, megbízható háttérrel rendelkező vállalatot, ahol hosszú távra tervezhetsz,
  • Szakmai fejlődési lehetőséget és új kihívásokat,
  • Rendszeres céges rendezvényeket és csapatépítő programokat, mert hiszünk a közösség erejében,
  • Munkaidőben elérhető angol nyelvi oktatást kis csoportos formában, tapasztalt nyelvtanárral,
  • Egészségmegőrző programot: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap,
  • Home Office lehetőséget próbaidőt követően.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb, magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalatcsoportja. Több mint 600 munkatársunk 15 leányvállalatban kínál átfogó irodai, mobil- és informatikai megoldásokat, több ezer elégedett ügyfél számára.
A csoport irodatechnikai üzletágához, a Bravogroup Office-hoz keressük új kollégánkat értékesítési csapatunk bővítésére.

Jelentkezés módja

Ha úgy gondolod, hogy szívesen dolgoznál nálunk sales munkatársként, akkor küldd el a fényképes, fizetési igény megjelölésével ellátott önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése