Állás részletei
-
Cég neve
BRAVOGROUP RENDSZERHÁZ KFT.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1145 Budapest, Újvilág utca 50-52. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Új üzleti lehetőségek felkutatása, hideghívások és aktív kapcsolatépítés révén,
- Ügyféligények felmérése, ajánlatok, szerződések elkészítése és nyilvántartása,
- Termékek és szolgáltatások értékesítése (informatikai és vizuáltechnikai megoldások, irodatechnikai/telekommunikációs eszközök és szolgáltatások, irattározás, digitalizáció),
- Üzleti tárgyalások lebonyolítása,
- Piac és konkurencia folyamatos figyelése,
- Értékesítési célok elérése.
Elvárások
- Végfelhasználók felé történő proaktív értékesítési tapasztalat (előny az irodatechnikai, informatikai termékek és szolgáltatások direkt értékesítési területén),
- Hunter szemlélet és attitűd: új ügyfelek megszerzésére és üzleti lehetőségek felkutatására való erős motiváció,
- Kiváló tárgyalási készség,
- Vevőközpontú gondolkodásmód, sikerorientált szemlélet,
- Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség,
- Önálló, precíz munkavégzés,
- Kifogástalan üzleti megjelenés,
- Angol nyelvtudás,
- „B” kategóriás jogosítvány, és aktív vezetési gyakorlat,
- Magas szintű számítástechnikai ismeret (Excel, Word, Outlook),
- Minimum középfokú, elsősorban gazdasági, műszaki, vagy informatikai végzettség.
Előnyt jelent
- Közbeszerzési, EU-s és hazai pályázati rendszerek ismerete, pályázatírásban szerzett tapasztalat,
- Kiterjedt, releváns kapcsolati tőke.
Amit kínálunk
- Versenyképes juttatási csomagot és jutalékrendszert, béren kívüli juttatásokat,
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező vállalatot, ahol hosszú távra tervezhetsz,
- Szakmai fejlődési lehetőséget és új kihívásokat,
- Rendszeres céges rendezvényeket és csapatépítő programokat, mert hiszünk a közösség erejében,
- Munkaidőben elérhető angol nyelvi oktatást kis csoportos formában, tapasztalt nyelvtanárral,
- Egészségmegőrző programot: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap,
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Bravogroup Holding Magyarország egyik legnagyobb, magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalatcsoportja. Több mint 600 munkatársunk 15 leányvállalatban kínál átfogó irodai, mobil- és informatikai megoldásokat, több ezer elégedett ügyfél számára.
A csoport irodatechnikai üzletágához, a Bravogroup Office-hoz keressük új kollégánkat értékesítési csapatunk bővítésére.
A csoport irodatechnikai üzletágához, a Bravogroup Office-hoz keressük új kollégánkat értékesítési csapatunk bővítésére.
Jelentkezés módja
Ha úgy gondolod, hogy szívesen dolgoznál nálunk sales munkatársként, akkor küldd el a fényképes, fizetési igény megjelölésével ellátott önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
