Állás részletei
-
Cég neve
ECE Group Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
1045 Budapest, Chinoin utca 20.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Új üzleti partnerek felkeresése, tartós együttműködés lehetőségének felkutatása, ügyféligények felmérése
- Key Account ügyfelek és projekt vásárlók felkutatása
- A Key Account és projekt értékesítések előkészítése és lebonyolítása
- Megbízások lebonyolítása egyedi vásárlói igények figyelembevételével, vevői tanácsadás
- Árajánlatok készítése, kiküldése, egyezetetése és kapcsolattartás partneri szervezetekkel
- Értékesítési és marketing stratégia kidolgozásában való aktív közreműködés
- Aktív javaslattétel a marketing akciókra, új termékek bevezetésére
- A promóciók, akciók megszervezése és végrehajtása
- Az értékesítési terv megvalósítása, a tervtől való eltérés okainak elemzése és javaslattétel az eltérések korrigálására
- A piaci tendenciák és a versenytársak tevékenységének nyomon követése
- Új értékesítési lehetőségek keresése a meglévő hálózaton belül
- A havi és negyedéves eredmények elkészítése, elemzése
- Az értékesítési feladat nyomon követese, partnerrel szerződéskötés
- Események előkészítése és lebonyolítása, a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel: látogatások, havi és éves megbeszélések
- Hozzájárulás az árbevétel növekedéshez, fizetési határidők betartatása
- Ügyféladatbázis összeállítása és vevői információk gyűjtése
- Önálló munka
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Tárgyalási és prezentációs készség
- Képesség önálló munkavégzésre
- Együttműködésre és csapatmunkára való képesség
- "B" kategóriás jogosítvány és mobilis munkavégzésre való hajlandóság
- Felhasználói szintű MS Office programismeret (Word, Excel, Outlook)
- Kiváló kommunikációs készség
- Önálló, proaktív, innovatív és eredményorientált munkavégzés
- Kiemelkedő problémamegoldó képesség
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtési készség cégen belüli és kívüli ügyintézéshez,
- Önálló, kezdeményező, együttműködő személyiség,
- Elkötelezettség és belső motiváltság
Előnyt jelent
- Szakirányú végzettség
- Értékesítés területén szerzett minimum 1-3 év szakmai tapasztalat
- Angol nyelv társalgási szintű ismerete szóban és írásban
- Irodai és adminisztrációs szoftverek készségszintű ismerete
Amit kínálunk
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Versenyképes jövedelem
- Korlátlan kávé és tea fogyasztás
- Céges rendezvények
- Családias légkör
- Vállalati laptop, telefon
- Hosszútávon, partneri viszony
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk 26 éve a magyar rendezvényszervezés piacán dolgozik.
Rendezvényszervezéssel, rendezvény ezközök- és bútorok bérbeadásával, vendéglátó egységek üzemeltetésével foglalkozunk.
Weblapcímünk: www.partycaesar.hu
Jelentkezés módja
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- Szakmai önéletrajz
- Fizetési igény megjelölése
- Motivációs levél
- Végzettséget, képzettséget igazoló okiratok és nyelvtudást igazoló okiratok másolata
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése