ECE Group Hungary Kft. logo

Sales menedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    ECE Group Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1045 Budapest, Chinoin utca 20.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Új üzleti partnerek felkeresése, tartós együttműködés lehetőségének felkutatása, ügyféligények felmérése
  • Key Account ügyfelek és projekt vásárlók felkutatása
  • A Key Account és projekt értékesítések előkészítése és lebonyolítása
  • Megbízások lebonyolítása egyedi vásárlói igények figyelembevételével, vevői tanácsadás
  • Árajánlatok készítése, kiküldése, egyezetetése és kapcsolattartás partneri szervezetekkel
  • Értékesítési és marketing stratégia kidolgozásában való aktív közreműködés
  • Aktív javaslattétel a marketing akciókra, új termékek bevezetésére
  • A promóciók, akciók megszervezése és végrehajtása
  • Az értékesítési terv megvalósítása, a tervtől való eltérés okainak elemzése és javaslattétel az eltérések korrigálására
  • A piaci tendenciák és a versenytársak tevékenységének nyomon követése
  • Új értékesítési lehetőségek keresése a meglévő hálózaton belül
  • A havi és negyedéves eredmények elkészítése, elemzése
  • Az értékesítési feladat nyomon követese, partnerrel szerződéskötés
  • Események előkészítése és lebonyolítása, a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel: látogatások, havi és éves megbeszélések
  • Hozzájárulás az árbevétel növekedéshez, fizetési határidők betartatása
  • Ügyféladatbázis összeállítása és vevői információk gyűjtése
  • Önálló munka

Elvárások

 

  • Legalább középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Tárgyalási és prezentációs készség
  • Képesség önálló munkavégzésre
  • Együttműködésre és csapatmunkára való képesség
  • "B" kategóriás jogosítvány és mobilis munkavégzésre való hajlandóság
  • Felhasználói szintű MS Office programismeret (Word, Excel, Outlook)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Önálló, proaktív, innovatív és eredményorientált munkavégzés
  • Kiemelkedő problémamegoldó képesség

 
Elvárt kompetenciák:

  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtési készség cégen belüli és kívüli ügyintézéshez,
  • Önálló, kezdeményező, együttműködő személyiség,
  • Elkötelezettség és belső motiváltság

Előnyt jelent

  • Szakirányú végzettség
  • Értékesítés területén szerzett minimum 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Angol nyelv társalgási szintű ismerete szóban és írásban
  • Irodai és adminisztrációs szoftverek készségszintű ismerete

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség,
  • Szakmai fejlődési lehetőség,
  • Versenyképes jövedelem
  • Korlátlan kávé és tea fogyasztás
  • Céges rendezvények
  • Családias légkör
  • Vállalati laptop, telefon
  • Hosszútávon, partneri viszony

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk 26 éve a magyar rendezvényszervezés piacán dolgozik.
Rendezvényszervezéssel, rendezvény ezközök- és bútorok bérbeadásával, vendéglátó egységek üzemeltetésével foglalkozunk.
Weblapcímünk: www.partycaesar.hu

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • Szakmai önéletrajz
  • Fizetési igény megjelölése
  • Motivációs levél
  • Végzettséget, képzettséget igazoló okiratok és nyelvtudást igazoló okiratok másolata

Álláshirdetés jelentése