Profession Services logo

Sales manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Profession Services

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Székesfehérvár

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Profession Services

Partnercégünk, aki audió- és vizuáltechnikával foglakozik,

a megnövekedett piaci igények miatt bővítenék a csapatot, az alábbi pozícióba keresünk új kollégát:

Sales manager

Amilyen feladatok várnak Rád:

  • Az ügyvezető és az üzletfejlesztési vezető által meghatározott kereskedelmi célok, feladatokat megvalósítása
  • Új üzleti partnerek felkutatása, kapcsolattartás a már meglévő partnerekkel
  • Szoros együttműködés a Kft vezetésével és egyéb szervezeti egységeivel
  • Piaci ismeretek alapján a tevékenységi körhöz kapcsolódó új lehetőségek, üzletek feltérképezése és realizálása
  • CRM rendszer aktív használata
  • Heti elvégzett feladatokról riportálás az üzletfejlesztési vezető felé, szükség esetén konzultáció az ügyvezetéssel

A pozíció sikeres betöltéséhez szükséges:

  • Minimum 2 év sales tapasztalat IT, vagy műszaki területen
  • Jártasság B2B kereskedelmi területen
  • Erős felhasználói szintű számítástechnikai, műszaki ismeretek
  • Kiemelkedő kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Kiemelkedő fizetés
  • Vállalati gépkocsi magán használatra is, telefon laptop
  • Home Office lehetőség 
  • Dinamikusan fejlődő cég, stabil háttér
  • Képzési lehetőség
     

Munkavégzés helye: Budapest, Székesfehérvár

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Álláshirdetés jelentése