Állás részletei
-
Cég neve
Főpolgármesteri Hivatal
-
Munkavégzés helye
1052 Budapest, Városház utca 9-11.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Projektmenedzsment, IT és igénylő szakterület közötti koordináció, fejlesztési feladatokban és projektekben való aktív részvétel:
- IT fejlesztési projektek tervezésében, előkészítésében, konszolidációjában, valamint megvalósításában és tesztelésében való részvétel.
- Egyszerűbb fejlesztési feladatok koordinációja az előkészítés és a megvalósítás során.
- Komplex üzleti problémák felismerése, az üzleti igények és folyamatok nagyfokú megértése, elemzése, vizualizálása.
- Az üzleti terület igényeinek teljes mértékben megfelelő informatikai alkalmazások megtervezése.
- Konzultáció és ügyfél igények alapján, üzleti specifikációk, rendszertervek, dokumentációk készítése, egyeztetése.
- Fejlesztési igények specifikálása a szoftverfejlesztők részére.
- Új rendszer-funkcionalitás tesztjének tervezése, koordinálása, dokumentálása.
- Új rendszer-funkcionalitás átadása éles használatra, oktatás, a bevezetés utáni időszak kiemelt támogatása.
- IT-rendszerek tervezésében és módosításában való részvétel, dokumentációk elemzése és véleményezése.
- A kevésbé hatékony IT területek felismerése, új folyamatjavaslatok, rendszerfunkcionalitások kidolgozása, a felhasznált technológiák pilot modellezése, javaslattétel az optimálisabb működésre, alkalmazások konszolidációjára.
Elvárások
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- felsőfokú végzettség (mérnöki és/vagy közgazdasági és/vagy informatikai),
- legalább 3 éves tapasztalat üzleti elemző vagy rendszerszervező területen,
- informatikai fejlesztésekben szerzett tapasztalat,
- informatikai fejlesztési módszertanok ismerete,
- elméleti és gyakorlati elemzői/rendszerszervezési ismeretek,
- adatmodellezésben, funkcionális modellezésben, folyamat-modellezésben szerzett tapasztalat,
- adatbázis-kezelők ismerete (pl. SQL),
- UML ismeretek (use case-ek, activity diagramok, BPMN ábrák rajzolása),
- rendszerintegrációs ismeretek,
- webservice-ek ismerete (XML/XSD/WSDL értelmezése/írása, webservice-ek tesztelése, SoapUI használata),
- informatikai folyamatok, működési módszertanok ismerete (pl. ITIL, COBIT).
Elvárt kompetenciák:
- megbízható, önálló munkavégzés, munka iránti elkötelezettség, precizitás,
- stratégiai és folyamatorientált gondolkodásmód,
- rendszer- és analitikus szemlélet,
- jó problémamegoldó és szervezőkészség,
- önálló fejlődés képessége,
- kiváló kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő készség,
- rugalmas hozzáállás,
- proaktív, pozitív, nyitott személyiség,
- jó dokumentálási készség.
Előnyt jelent
- business analyst minősítés/képesítés,
- projekt- vagy portfóliómenedzsment minősítés/képesítés,
- folyamatmenedzsment módszertani ismeretek,
- projektmenedzsment módszertanok ismerete.
Amit kínálunk
- lehetőség egy szemléletében megújuló Fővárosi Önkormányzat munkájának formálására,
- szakmailag elhivatott, fiatalos, dinamikus csapat,
- folyamatos képzési, fejlődési lehetőség,
- határozatlan idejű szerződés,
- hibrid (otthoni és irodai) munkavégzés lehetősége,
- kiemelkedő juttatási csomag,
- versenyképes jövedelem.
Céginformáció
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal határozatlan időre rendszerszervező/üzleti elemző munkakör betöltésére munkatársat keres
A Hivatal stratégiai célkitűzése a papíralapú adminisztráció jelentős csökkentése, elektronikusalapú folyamatok kialakítása az ügykezelés minden területén. Ennek érdekében a Hivatal célja a belső iratkezelési folyamatok teljes elektronikus útra terelése és az ügyfeleivel történő elektronikus kapcsolattartás fejlesztése – az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) és végrehajtási rendeleteiben előírt szabályok és az ügyfelek rendelkezéseinek figyelembevételével – főként Hivatali kapus, Cégkapus és Ügyfélkapus elektronikus kapcsolattartásra törekedve.
A Hivatal iratkezelési folyamatainak fejlesztése céljából projektet hozott létre (továbbiakban IFK projekt), melynek célja a Hivatalban jelenleg működő ügyviteli (iratkezelő és egyéb ügyvitelt támogató) szakrendszerek kiváltása.
Jelentkezés módja
Csatolandó iratok:
- részletes szakmai önéletrajz a bérigény feltüntetésével,
- motivációs levél,
- a végzettséget, szakképesítést igazoló bizonyítványok másolata (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő)
- továbbá arra vonatkozó – aláírásával ellátott - nyilatkozata, hogy a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén a jelentkezés érvénytelennek tekintendő).A csatolandó nyilatkozat és a vonatkozó adatkezelési tájékoztató megtalálható: einfoszab.budapest. hu/Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok/Adatvédelem, közérdekű adatok igénylése/Adatkezelési tájékoztatók/Adatkezelési tájékoztató Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalhoz álláshirdetésre, pályázatra jelentkezők vagy aktuális álláshirdetés, pályázat hiányában munkát kereső jelentkezők részére menüpont alatt.
Jelentkezés határidő: 2024. május 25.
Az állás betöltésének várható időpontja: a meghirdetett munkakör az elbírálást követően azonnal betölthető.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, 1052 Budapest, Városház u. 9-11.
A jelentkezést a Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrás-menedzsment Főosztálya (1052 Budapest, Városház u. 9-11.) részére, vagy a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva szíveskedjen eljuttatni.
A jelentkezésen kérjük feltüntetni: „rendszerszervező / üzleti elemző”.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése