Állás részletei
-
Cég neve
KELER Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Általános feladatok:
Fejlesztési feladatok:
- A felügyelete alatt álló rendszerek feladat menedzsmentje – egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;
- Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztési feladataiban való részvétel a mindenkori alkalmazásfejlesztési szabályozásoknak megfelelően;
- Felelősségi körébe tartozó alkalmazások fejlesztésére vonatkozó javaslattétel, kisebb módosítási feladatok önálló koordinálása;
- Kapcsolattartás a felelősségi körébe tartozó alkalmazások szállítóival;
- Együttműködés mind az IT Üzemeltetés, mind az üzleti terület munkatársaival a feladatok megoldásában;
- A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;
- Részvétel a KELER Zrt. informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.
Fejlesztési feladatok:
- A bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;
- Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában, specifikációs dokumentum elkészítésének koordinálása;
- A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;
- Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;
- Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;
- Együttműködés az adott rendszer szállítóinak képviselőivel;
- Státuszriportok készítése, szükséges eszkalációk megtétele;
- Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség: informatikai és/vagy közgazdasági/pénzügyi
- Középfokú angol nyelvtudás: szakmai szövegértés, legalább társalgási szintű kommunikáció
- Legalább 3 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat
- Alkalmazásfejlesztési módszertanok ismerete (klasszikus, agilis)
- Adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) felhasználói szintű ismerete
- Legalább 1 évnél hosszabb fejlesztési projektben való részvétel
- Az alkalmazás fejlesztés teljes életciklusában (specifikációtól az üzemeltetés támogatáson túl akár a kivezetésig) szerzett tapasztalat
Előnyt jelent
- Pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett gyakorlat
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Széleskörű juttatási csomag
- Hibrid munkavégzés
- Stabilitás
- Családbarát munkahely
- Jó társaság
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
Céginformáció
KELER Központi Értéktár a Magyar Nemzeti Bank és a Budapesti Értéktőzsde tulajdonában áll. A KELER Zrt. Magyarország egyetlen központi értéktára, szakosított hitelintézet, 1993-ban jött létre. Kelet-Közép Európa vezető központi értéktáraként, több mint két évtizedes tapasztalat birtokában, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek a pénzügyi közvetítésben rejlő lehetőségek teljes mértékű kihasználása érdekében.
Jelentkezés módja
Kérjük, hogy szakmai önéletrajzát lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, a pozíció megjelölésével küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
