Eximbank Zrt. logó

Rendszerszervező

Állás részletei

  • Cég neve

    Eximbank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • felelősségi körébe tartozó alkalmazások esetén a fejlesztési igények megvalósításához kapcsolódó informatikai feladatok összefogása, koordinálása a rendszer specifikáció készítéstől az élesítésig, projekt jellegű feladatok esetén a projekt zárásáig;
  • rendszerintegrációs feladatok koordinálása, API-k és interfészek követelmények meghatározása;
  • folyamatos kapcsolattartás belső és külső fejlesztőkkel, és az üzleti területekkel;
  • teszt és éles környezetek paraméterezése alkalmazás üzemeltetőkkel együttműködve;
  • a felelősségi körébe utalt alkalmazás(ok) éles üzemi működésének támogatása;
  • felelősségi körébe tartozó alkalmazások release csomagjainak gondozása;
  • szervezői tesztek tervezése, végrehajtása és dokumentálása;
  • UAT tesztek szakértői támogatása;
  • felelősségi körébe tartozó alkalmazásokhoz kapcsolódó hibajavítási folyamatok koordinálása;
  • felhasználói kézikönyvek készítése, karbantartása;

Elvárások

  • szakirányú felsőfokú végzettség (informatikai, gazdasági, vagy műszaki);
  • informatikai rendszerek fejlesztésében / implementálásában szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat rendszerszervezőként;
  • adatbázis lekérdezési ismeretek megléte, gyakorlat SQL lekérdezések készítésében;
  • angol nyelv szakmai szintű ismerete;
  • rendszer- és folyamatszemlélet;
  • analitikus gondolkodásmód és nagyfokú önállóság;
  • jó kommunikációs - és kapcsolatteremtő készség, határozott fellépés

Előnyt jelent

  • banki, biztosítói területen szerzett üzleti vagy IT tapasztalat;
  • .NET keretrendszerben fejlesztett alkalmazások implementálásában, üzemeltetésének támogatásában szerzett rendszerszervezői tapasztalat;
  • MS AD alapú IT infrastruktúra üzemeltetésével kapcsolatos szakmai tapasztalatok;
  • virtualizációs környezetben futtatott alkalmazásokkal kapcsolatos rendszerszervezői tapasztalatok;
  • MS felhőszolgáltatással kapcsolatos ismeretek és gyakorlati tapasztalatok;
  • folyamatmodellező eszközök (Visio, Camunda, EA) ismeretek;
  • programozói ismeretek;
  • agilis módszertani ismeretek, gyakorlati tapasztalat agilis projekt működésben;
  • SharePoint, MS Projekt szerver és MS SQL ismeret;
  • JIRA, Confluence ismeret

Amit kínálunk

  • fejlődési lehetőség külső és belső képzések egy biztos hátterű, gyorsan fejlődő pénzintézetnél;
  • jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
  • rugalmas munkavégzés;
  • önálló, felelősségteljes munkakör;
  • támogató munkahelyi légkör

Céginformáció

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.

IT Fejlesztési csapatunkba keresünk új munkatársat határozott időtartamra, teljes munkaidőben az alábbi munkakörbe:

rendszerszervező


Álláshirdetés jelentése