Állás részletei
-
Cég neve
MBH Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Tech stack
- IT BIZTONSÁG
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MBH Bank Nyrt.
Rendszerszervező - CASD, CHERWELL
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Mi lesz a feladatod?
- A tervezés során megérti és megismeri az üzleti igényeket, folyamatokat, felméri a szükséges funkcionális és nem funkcionális igényeket, az üzlettel együtt megírják az üzleti igény specifikációt
- A Beszállítóval véglegesíti a fejlesztési igényt, a végleges igényt az üzlettel jóváhagyatja
- Megtervezi a fejlesztési munka erőforrás-szükségletét, szállítás ütemezését
- Szükség esetén a társterületekkel (pl. üzemeltetés, architektúra, IT biztonság) egyeztet a tervezett megvalósításról
- Kapcsolatot tart a külső szállítóval, elkészíti a megrendeléshez szükséges dokumentumokat, a leszállított anyagok (kód, dokumentáció) minőségét ellenőrzi
- Megtervezi, végrehajtja és dokumentálja a szükséges IT teszteket, előkészítteti a szükséges tesztkörnyezeteket
- Támogatja az üzleti tesztelést, koordinálja a hibajavításokat
- Az érintett területek bevonásával előkészíti az adott fejlesztés élesítését, szükség szerint támogatja az élesítés folyamatát, valamint az utólagos ellenőrzést
- A kisebb fejlesztések leszállítását és koordinációját önállóan végzi. Részt vesz a hozzá tartozó rendszereket érintő projektek végrehajtásában
- A hozzá tartozó rendszerek elvárásoknak megfelelő dokumentációit naprakészen tartja
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Felsőfokú informatikai végzettség
- Angol nyelv ismerete
- Banki környezetben szerzett tapasztalat
Téged keresünk, ha:
- Informatikai középfokú végzettség
- 2-3 éves rendszerszervezői tapasztalat
- Jegykezelési rendszer támogatásában szerzett tapasztalat
- Jegykezelési rendszerekhez kapcsolódó átfogó ismeret
- Strukturált gondolkodásmód
- Elemző - és problémamegoldó képesség
- Önállóság, precizitás, proaktivitás
- Ügyfélorientált szemlélet
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Miért minket válassz?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
- Rendszergazda
Jelentkezés módja
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése