MBH Bank Nyrt. logo

Rendszerszervező - CASD, CHERWELL

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • IT BIZTONSÁG
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MBH Bank Nyrt.

Rendszerszervező - CASD, CHERWELL

AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.

Mi lesz a feladatod?

  • A tervezés során megérti és megismeri az üzleti igényeket, folyamatokat, felméri a szükséges funkcionális és nem funkcionális igényeket, az üzlettel együtt megírják az üzleti igény specifikációt
  • A Beszállítóval véglegesíti a fejlesztési igényt, a végleges igényt az üzlettel jóváhagyatja
  • Megtervezi a fejlesztési munka erőforrás-szükségletét, szállítás ütemezését
  • Szükség esetén a társterületekkel (pl. üzemeltetés, architektúra, IT biztonság) egyeztet a tervezett megvalósításról
  • Kapcsolatot tart a külső szállítóval, elkészíti a megrendeléshez szükséges dokumentumokat, a leszállított anyagok (kód, dokumentáció) minőségét ellenőrzi
  • Megtervezi, végrehajtja és dokumentálja a szükséges IT teszteket, előkészítteti a szükséges tesztkörnyezeteket
  • Támogatja az üzleti tesztelést, koordinálja a hibajavításokat
  • Az érintett területek bevonásával előkészíti az adott fejlesztés élesítését, szükség szerint támogatja az élesítés folyamatát, valamint az utólagos ellenőrzést
  • A kisebb fejlesztések leszállítását és koordinációját önállóan végzi. Részt vesz a hozzá tartozó rendszereket érintő projektek végrehajtásában
  • A hozzá tartozó rendszerek elvárásoknak megfelelő dokumentációit naprakészen tartja

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú informatikai végzettség
  • Angol nyelv ismerete
  • Banki környezetben szerzett tapasztalat

Téged keresünk, ha:

  • Informatikai középfokú végzettség
  • 2-3 éves rendszerszervezői tapasztalat
  • Jegykezelési rendszer támogatásában szerzett tapasztalat
  • Jegykezelési rendszerekhez kapcsolódó átfogó ismeret
  • Strukturált gondolkodásmód
  • Elemző - és problémamegoldó képesség
  • Önállóság, precizitás, proaktivitás
  • Ügyfélorientált szemlélet
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség

Miért minket válassz?

  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Rendszergazda

Jelentkezés módja

Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése