Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület (Modell)
-
Munkavégzés helye
Rugalmas munkavégzési hely - Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Pest megye, Somogy megye
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Windows kliens oldali rendszerek installációja, karbantartása (Operációs rendszer, Office stb.)
- IT/TELCO eszközök leltárba vétele, kiadása, ehhez kapcsolódó adminisztráció végzése
- Hálózati aktív eszközök (roueterek, switchek, LAN, VLAN, gateway, AP, firewall stb. konfigurálása)
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Rendezvények háttértámogatása (hangosítás, kivetítés, Teams esemény beállítás stb.)
- Hibakeresési és hibajavítási feladatok ellátása, elvégzett feladatok dokumentálása
- Felhasználók folyamatos helyszíni, telefonos és távoli eléréssel történő támogatása
- Feladatok végrehajtásához szükséges új ismeretek önálló megszerzése
Elvárások
- Rendelkezel közép, vagy felsőfokú végzettséggel
- Már szereztél legalább 1 év szakmai tapasztalatot Microsoft üzemeltetési környezetben (Windows 10, O365)
- Ökoszisztémától függően mindenféle eszközön boldogulsz a telepítésekkel, beállításokkal (macOS, Android, iOS)
- Jól ismered a Microsoft Teams, Outlook, Excel asztali és webes alkalmazásait és a többiben is könnyen eligazodsz
- Fel tudod tárni a hálózat és irodai alkalmazások hibajelenségeinek okait, ezekre megoldást tudsz találni
- Kész vagy a munkád adminisztrálni, hiszen nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani
- Jól tudod priorizálni a különböző csatornákon érkező feladatokat, kéréseket
- Szívesen osztod meg másokkal tudásod ügyelve arra, hogy az jól érthető legyen
- Türelmes vagy a kollégákkal és szívesen segítesz olyanoknak eligazodni a digitális világban, akiktől ez nagyon távol van
- „B” kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
- Van tapasztalatod az MS Active Directory, az O365 Felügyeleti központ használatában.
- Kiemelkedő MS Office Excel ismeretekkel rendelkezel (makró programozás, PIVOT tábla, függvények)
- Aktív Power BI felhasználó vagy, önállóan készítettél már több jelentést, dashboardot
- Elláttál már SharePoint adminisztrátori feladatokat, kezeltél már hozzáféréseket, jogosultsági csoportokat
- Fejlesztettél már Power Apps alkalmazást, vagy automatizáltál folyamatot Power Automate segítségével
- Rendelkezel adatbázis kezelői ismeretekkel (elsősorban MS SQL server)
Amit kínálunk
- Fiatalos csapat
- Egyéb juttás
- Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, 3 hónap próbaidővel
- Szakmai ismeretek bővítése, fejlődési lehetőség
Céginformáció
Jogviszony jellege, időtartama:
Munkavégzés helye:
- Teljes munkaidő
- Határozatlan idejű
Munkavégzés helye:
- Budapest XI. kerület (1 fő)
- Dél-Dunántúl régió (1 fő)
- Észak-Magyarország régió (1 fő)
- Heves-Nógrád régió (1 fő)
Jelentkezés módja
- Fényképes szakmai önéletrajz küldésével és bruttó fizetési igény megjelölésével
- Kérjük, hogy jelentkezéskor jelölje meg melyik helyszínre nyújtja be pályázatát
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése