Állás részletei
-
Cég neve
MBH Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Tech stack
- WINDOWS LINUX UNIX
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MBH Bank Nyrt.
Rendszer üzemeltetési munkatárs - Vállalatirányítási Rendszerek
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Mi lesz a feladatod?
- Vállalatirányítási (dokumentumkezelő, HR, nagyvállalati) rendszerek informatikai BAU és projektek alkalmazás üzemeltetési feladatainak ellátás és támogatása
- Éles és teszt környezetek támogatása, karbantartása
- Verzióváltások, telepítések végrehajtása szükség szerint a szállítóval együttműködve
- Rendszerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása
- Tesztelések támogatása
- Incidensek, hibabejelentések kezelése, elhárításuk L2 szinten
- Készenlét biztosítása
- Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó társterületekkel, valamint IT oldali szakterületekkel
- Rendszerdokumentációk nyilvántartása, készítése, azok folyamatos aktualizálása, szükség esetén szállító bevonásával
- Projekteken való részvétel, folyamatos kapcsolattartás az IT Delivery Manager-rel, projektvezetővel, szakmai együttműködő partnerekkel
- A megvalósítandó alkalmazás rendszer logikai tervezésében, szükség esetén a megvalósítás tervezésében való részvétel
- Tudásbázis folyamatos bővítése, tudásmegosztás a csapattagokkal
- A rendszerek napi működésének monitorozása
- Szakirányú informatikai vagy gazdasági végzettség
- 1-3 év hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat
- Windows, Linux és Unix rendszerek ismerete
- Log elemzési képesség
- Batch file-ok, scriptek ismerete
- Alapvető adatbázis ismeret
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő készség
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó dokumentációs képesség
- Erős problémamegoldó képesség, terhelhetőség, gyors reagáló képesség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Programtervező felsőfokú végzettség
- Openshift tudás
Miért minket válassz?
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
Jelentkezés módja
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése