MBH Bank Nyrt. logo

Rendszer üzemeltetési munkatárs - Vállalatirányítási Rendszerek

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • WINDOWS LINUX UNIX
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MBH Bank Nyrt.

Rendszer üzemeltetési munkatárs - Vállalatirányítási Rendszerek

AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.

Mi lesz a feladatod?

  • Vállalatirányítási (dokumentumkezelő, HR, nagyvállalati) rendszerek informatikai BAU és projektek alkalmazás üzemeltetési feladatainak ellátás és támogatása
  • Éles és teszt környezetek támogatása, karbantartása
  • Verzióváltások, telepítések végrehajtása szükség szerint a szállítóval együttműködve
  • Rendszerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása
  • Tesztelések támogatása
  • Incidensek, hibabejelentések kezelése, elhárításuk L2 szinten
  • Készenlét biztosítása
  • Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó társterületekkel, valamint IT oldali szakterületekkel
  • Rendszerdokumentációk nyilvántartása, készítése, azok folyamatos aktualizálása, szükség esetén szállító bevonásával
  • Projekteken való részvétel, folyamatos kapcsolattartás az IT Delivery Manager-rel, projektvezetővel, szakmai együttműködő partnerekkel
  • A megvalósítandó alkalmazás rendszer logikai tervezésében, szükség esetén a megvalósítás tervezésében való részvétel
  • Tudásbázis folyamatos bővítése, tudásmegosztás a csapattagokkal
  • A rendszerek napi működésének monitorozása
  • Szakirányú informatikai vagy gazdasági végzettség
  • 1-3 év hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat
  • Windows, Linux és Unix rendszerek ismerete
  • Log elemzési képesség
  • Batch file-ok, scriptek ismerete
  • Alapvető adatbázis ismeret
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó dokumentációs képesség
  • Erős problémamegoldó képesség, terhelhetőség, gyors reagáló képesség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Programtervező felsőfokú végzettség
  • Openshift tudás

Miért minket válassz?

  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető

Jelentkezés módja

Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése