Állás részletei
-
Cég neve
HotelPremio Kft.
-
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Hévízi út 1. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Céges üdülés, üdültetés
- Szakmai tréningek
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A Rendezvény project manager felelős a HotelPremio Group vállalati ügyfeleinek teljes körű kiszolgálásáért az ajánlatadási folyamattól a rendezvény (vagy hasonló projekt) megvalósításáig. A pozíció célja a bevétel növelése, a projektek magas szintű lebonyolítása és a hosszú távú partnerkapcsolatok fejlesztése.
A pozíció fókusza projektmenedzsment, ugyanakkor a jelölt tapasztalatától és ambíciójától függően lehetőség nyílik később kiemelt ügyfelek és üzletfejlesztés irányba specializálódni. A szerep közvetlenül támogatja a HotelPremio Group működésfejlesztését, a minőségi sztenderdek bevezetését és sikerét.
FELADATOK
Ügyfélkiszolgálás és ajánlatadás
- Ügyféligények felmérése és ajánlatok készítése
- Ár- és szerződéses egyeztetések
- Ügyfélkommunikáció a projekt teljes életciklusa alatt
Projektmenedzsment - rendezvény menedzsment
- Helyszín-, catering-, technikai- és programkoordináció
- Költségvetések és ütemtervek készítése
- Helyszíni lebonyolítás és a minőség biztosítása
- Alvállalkozók és szolgáltatók menedzselése
Integrált működés és folyamatfegyelem
- A projektfolyamatok (ajánlat → előkészítés → lebonyolítás → utómunka) pontos és következetes dokumentálása
- CRM fegyelem fenntartása: státuszok, aktivitások, ügyféladatok naprakész vezetése
- Működési és adminisztratív sztenderdek alkalmazása (sablonok, checklistek, minőségi protokollok)
- Folyamatfejlesztési javaslatok, visszajelzés hibaforrásokról
- Projekt költségvetések követése, eltérések proaktív kommunikációja a vezetés felé
Kapcsolatépítés és üzleti fejlesztés
- Upsell és cross-sell lehetőségek azonosítása
- Piaci és ügyféligények visszajelzése a sales vezetés számára
A pozíció fókusza projektmenedzsment, ugyanakkor a jelölt tapasztalatától és ambíciójától függően lehetőség nyílik később kiemelt ügyfelek és üzletfejlesztés irányba specializálódni. A szerep közvetlenül támogatja a HotelPremio Group működésfejlesztését, a minőségi sztenderdek bevezetését és sikerét.
FELADATOK
Ügyfélkiszolgálás és ajánlatadás
- Ügyféligények felmérése és ajánlatok készítése
- Ár- és szerződéses egyeztetések
- Ügyfélkommunikáció a projekt teljes életciklusa alatt
Projektmenedzsment - rendezvény menedzsment
- Helyszín-, catering-, technikai- és programkoordináció
- Költségvetések és ütemtervek készítése
- Helyszíni lebonyolítás és a minőség biztosítása
- Alvállalkozók és szolgáltatók menedzselése
Integrált működés és folyamatfegyelem
- A projektfolyamatok (ajánlat → előkészítés → lebonyolítás → utómunka) pontos és következetes dokumentálása
- CRM fegyelem fenntartása: státuszok, aktivitások, ügyféladatok naprakész vezetése
- Működési és adminisztratív sztenderdek alkalmazása (sablonok, checklistek, minőségi protokollok)
- Folyamatfejlesztési javaslatok, visszajelzés hibaforrásokról
- Projekt költségvetések követése, eltérések proaktív kommunikációja a vezetés felé
Kapcsolatépítés és üzleti fejlesztés
- Upsell és cross-sell lehetőségek azonosítása
- Piaci és ügyféligények visszajelzése a sales vezetés számára
Elvárások
- Min. 1-3 év projektmenedzsment, rendezvény menedzsment, sales és/vagy MICE tapasztalat
- Kiemelkedő szervezőkészség és kommunikáció
- Precíz adminisztráció és CRM ismeretek
- Erős önmenedzsment és priorizálási képesség
- Képesség fegyelmezett, standardizált folyamatok követésére
- Nyitottság a működésfejlesztésre, rendszerek bevezetésére és új munkamódszerekre
Eredményorientált KPI-ok
Bevételi és konverziós célok elérése
Projektek időbeni és hibamentes teljesítése
Ajánlatadási és projekt-előkészítési átfutási idő javítása
Ügyfélelégedettségi mutatók javítása
Működésorientált KPI-ok
CRM-adatok pontossága és naprakészsége
Minőségi sztenderdek betartása (checklistek, dokumentáció, folyamatok)
Projektköltségvetések fegyelmezett kezelése
Előnyt jelent
- Ügynökségi tapasztalat
- Bármely további idegen nyelv ismerete
- Szakmai kapcsolatok, networking
Amit kínálunk
- Részese és formálója lehetsz a MICE és céges rendezvény szektor piacvezető ügynöksége hazai és nemzetközi sikereinek
- Együttműködő és sikerorientált csapat
- Versenyképes juttatási csomag
- Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőségek
- Innovatív és nyitott gondolkodású szervezet
- Az iparág által nemzetközi szinten elismert és díjazott vezetői csapat
- Előrelépési lehetőség hazai és nemzetközi szinten, karrierút az alábbi is lehetséges: Senior Sales PM → Key Account PM → Event Director
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Kutyabarát
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Évi 1200 eseményt szervezünk, több mint 2400 elégedett üzleti partnerünknek. A HotelPremio Group a hazai rendezvénypiac kiemelkedő szereplője. Piacvezetők vagyunk helyszínkeresésben, mindig ott vagyunk a Google találati lista első oldalán! Cegeshelyszinek .hu, rendezvenyhelyszinek .hu, micehungary .com, rendezveny .com, koferenciahotelek .hu, szallodak .hu. A rendezvényszervezésen túl corporate szállásfoglalással, belföldi és külföldi utaztatással valamint szállodaüzemeltetéssel is foglalkozunk, PR üzletágunk pedig számos nagy nemzetközi márkának dolgozik.
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez kérjük add meg fizetési igényedet, fényképes önéletrajzodat, illetve referenciaprojektjeidet tartalmazó motivációs leveledet.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése