Fürge Diák Iskolaszövetkezet logó

Rendeléskezelő és ügyfélkapcsolati gyakornok (spanyol nyelvű)

Állás részletei

  • Cég neve

    Fürge Diák Iskolaszövetkezet

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 41.
  • Fizetés

    Br. 2 200 Ft/óra bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Szakmai gyakorlat
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Spanyol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk egy világszinten meghatározó biotechnológiai és laboratóriumi megoldásokat fejlesztő vállalat szolgáltató központja, amely tudományos kutatások, egészségügyi diagnosztika, valamint ipari és gyógyszeripari innovációk támogatására fókuszál. A budapesti iroda a vállalat európai ügyfélkiszolgálási folyamatainak központja, ahol a rendelések kezelése, a háttéradminisztráció és az ügyfélkommunikáció magas minőségű működtetése történik. A Customer Care csapat a professzionális szolgáltatási színvonal biztosításával közvetlenül hozzájárul ahhoz, hogy a partnerek világszerte gyorsan hozzájussanak a kutatásaikhoz és termékeikhez elengedhetetlen laboratóriumi eszközökhöz és technológiákhoz.
  • Online és írásbeli megrendelések kezelése, feldolgozása a belső szabályok szerint
  • Aktív együttműködés az értékesítési, raktári, pénzügyi és ügyféltámogató csapatokkal
  • Ügyféladatok létrehozása és frissítése vállalati rendszerekben
  • Rendelések státuszának folyamatos nyomon követése a teljesítésig
  • CRM és rendeléskezelő rendszerek napi használata
  • Napi és heti munkacélok teljesítése
  • Ad hoc adminisztratív és projektfeladatok végzése
  • Felsőoktatási tanulmányok aktív nappali tagozaton
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Legalább középszintű spanyol nyelvtudás
  • Precíz munkavégzés, megbízhatóság, proaktív hozzállás
  • Kiváló kommunikációs készségek
  • Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek
  • Jó problémamegoldó és időmenedzsment készségek
  • Ügyfélkezelési és adminisztratív munkatapasztalat
  • SAP vagy egyéb CRM ismeret
  • Heti 30 óránál magasabb munkavégzési kapacitás
  • Br. 2200 Ft/óra
  • Szakmai gyakorlat igazolás
  • Stabil, hosszú távú lehetőség globális vállalati környezetben
  • Kiemelkedő szakmai rálátás a biotechnológiai és kutatói szektor működésére
  • Modern irodai infrastruktúra és támogató csapat
  • Sikeres kiválasztás esetén gyors munkakezdés
Ha szívesen csatlakoznál egy világszinten elismert vállalat professzionális ügyfélszolgálati központjához, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzod csatolásával. Kollégáink rövid időn belül felveszik Veled a kapcsolatot.

Álláshirdetés jelentése