Állás részletei
-
Cég neve
CEVA SANTE ANIMALE
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar anyanyelvi szint
- Pályakezdő/friss diplomás
- Általános iskola
Állás leírása
Egy vállalat sikerét elsősorban a szenvedélyes kollégák közös munkája és együttműködése hozza meg. Együtt, egymás tehetségén osztozva.
Az állategészségügyben globálisan is meghatározó vállalatként, a Ceva Animal Health-nél úgy véljük, sikerünk abban rejlik, hogy elkötelezett kollégáink innovatív egészségügyi megoldásokat kutatnak, fejlesztenek, gyártanak és szállítanak minden állat számára. Ezzel pedig hozzájárulunk sokszínű bolygónk jövőjéhez.
Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a lehető legmagasabb szintű gondoskodást és jólétet biztosítsuk a haszonállatok (baromfi, sertés, kérődző), a vadon élő állatok és a házi kedvencek (kutya, macska) számára egyaránt.
Az „Együtt, az állategészségügyön túl" jövőképünk rámutat arra, hogy az emberek, az állatok, valamint bolygónk egészsége és jóléte teljesen mértékben összefügg egymással. Ez a „One Health" megközelítés,amely mellett a Ceva minden eddiginél jobban elkötelezett.
Regulatory Affairs Asszisztens
Ha csatlakozol hozzánk, oltóanyag termelési folyamatokban veszel részt, mely a következő feladatokat tartalmazza:
Az alábbi feladatok várnak rád
- a Törzskönyvezési részleg dokumentumaival kapcsolatos összes adminisztratív tevékenység és feladat hatékony fájlrendszerezése
- dokumentumok szállításának és átadásának adminisztrációja a belső, illetve külső osztályok számára
- belső és külső szerződések koordinálása, valamint minden jogi osztály által felállított szerződés követése (érvényesítés, aláírások kezelése és dokumentálása)
- kapcsolattartás a beszállítókkal, beszerzések kezelése az árajánlattól a jóváhagyásokig és átvételig
- napirend tervezés és csapatmenedzsment, beleértve a komplex napirendek kezelését, meghívók küldését és a válaszok követését
- rendezvények, konferenciák, a részleg meetingjei, csapatépítő tevékenységek, tréningek teljes szervezése, beleértve a logisztika kezelését és együttműködést belső és külső csapatokkal
- aktív szerepvállalás a globális események előkészítésében és bemutatásában, valamint a kapcsolattartás a globális törzskönyvezési közösség szervezeteivel
- részleg tárgyalásai és egyéb megbeszélések előkészítése, teremfoglalások kezelése, és vendégek fogadása
- a Törzskönyvezés részlegi tárgyalótermének karbantartása és foglalásainak kezelése
- a részleg létesítményeinek, beleértve a konyhát és a mosdót, kezelése és menedzsmentje
- utazási támogatás biztosítása: felelősség a külső és belső események utazásának szervezéséért, az utazási ügynökségekkel való kapcsolattartás a repülőjegyek, szállodák és közlekedési vállalatok (pl. Taxi) tekintetében, external látogatások koordinálása, vízumkérelmek kezelése
- kommunikációs anyagok előkészítése minden szeminárium, találkozó és tréning esetében
- a Törzskönyvezési részleg operatív feladatainak koordinálása, például a takarítás és karbantartás felügyelete, takarítási szolgáltatások rendelése és munkarendek követése a létesítmények karbantartása érdekében
- az újonnan érkező munkatársak belépésének koordinálása, valamint az IT és technikai problémák jelentése
- támogatás az anyagok és felszerelések készletkezelésében, adminisztratív koordinációban és selejtezésben
- számlakezelés az belső irányelveknek megfelelően, rendszeres társasági tevékenység szervezése a tagok részére
- a belső rendszerekben való részvétel a törzskönyvezési részleg nevében, valamint támogatás nyújtása a Global RA Igazgatónak, amennyiben szükséges
Miért jó a csapatunk tagjának lenni?
- mindennap azon dolgozunk, hogy megóvjuk az állatokat
- vidám és jókedvű csapat vár téged
- olyan tudásra tehetsz szert, ami egyedülálló Magyarországon
- ha nincs tapasztalatod, mi betanítunk, folyamatosan képzünk
- hosszútávú, stabil munkahelyet biztosítunk számodra egy válságálló iparágban
- az ebédidő a munkaidő része
Teljesítményedet a bér mellett számos juttatással ismerjük el
- éves bónusz a vállalat eredményei és egyéni teljesítményed alapján, valamint éves béremelésre is számíthatsz
- kiemelkedő, éves min. bruttó 900.000 HUF feletti Cafeteria keretösszeget biztosítunk
- családodat iskolakezdési támogatással segítjük
- fejlődési és tanulási lehetőséget nyújtunk egy multinacionális vállalatnál
- helyi éttermünkben reggeli és ebéd vár, kedvezményes áron, nagy választékkal
- az egészségedet ingyenes sportolási lehetőségekkel támogatjuk
- ha autóval jársz dolgozni, a parkolást ingyenesen, őrzött területen biztosítjuk számodra
- amennyiben vidékről járnál be, támogatjuk a bejárást
- életkortól függetlenül minimum 25 nap alapszabadságot biztosítunk
Szeretnénk olyan emberekkel együtt dolgozni, akik:
Szeretnénk olyan kollégákkal együtt dolgozni, akik...
- felsőoktatási végzettséggel (Bsc vagy annak megfelelő) rendelkeznek
- magas szintű angol és magyar nyelvtudásuk van - az írott és szóbeli francia nyelv ismerete előnyt jelent
- pontosan és precízen végzik a munkájukat, képesség a helyzet felmérésére és a bizonyítékok alapján történő cselekvésre
- betartják a feladatokat és jól priorizálják a feladatokat
- magas szintű szervező- és kommunikációs készségekkel rendelkeznek
- magas szintű facilitációs és számítógépes ismerteik (MS Office) vannak
- problémamegoldó és proaktivitás jellemzi
- nyitottak az új készségek elsajátítására és a digitalizációra, képesek több feladat párhuzamos elvégzésére
- világosan és pontosan közvetítik az információkat szóban és írásban, beleértve a szabályok és előírások értését, alkalmazását és magyarázatát, valamint az asszertív kommunikációt
- képesek csapatban dolgozni
- integritással kezelik és teljes mértékben tiszteletben tartják a bizalmas ügyeket
- legalább 1-3 év tapasztalattal rendelkeznek asszisztensi vagy hasonló munkakörben
Jelentkezés módja
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése