CEVA SANTE ANIMALE logo

Regulatory Affairs Asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    CEVA SANTE ANIMALE

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Általános iskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

CEVA SANTE ANIMALE

Egy vállalat sikerét elsősorban a szenvedélyes kollégák közös munkája és együttműködése hozza meg. Együtt, egymás tehetségén osztozva.

Az állategészségügyben globálisan is meghatározó vállalatként, a Ceva Animal Health-nél úgy véljük, sikerünk abban rejlik, hogy elkötelezett kollégáink innovatív egészségügyi megoldásokat kutatnak, fejlesztenek, gyártanak és szállítanak minden állat számára. Ezzel pedig hozzájárulunk sokszínű bolygónk jövőjéhez.

Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a lehető legmagasabb szintű gondoskodást és jólétet biztosítsuk a haszonállatok (baromfi, sertés, kérődző), a vadon élő állatok és a házi kedvencek (kutya, macska) számára egyaránt.

Az „Együtt, az állategészségügyön túl" jövőképünk rámutat arra, hogy az emberek, az állatok, valamint bolygónk egészsége és jóléte teljesen mértékben összefügg egymással. Ez a „One Health" megközelítés,amely mellett a Ceva minden eddiginél jobban elkötelezett.

Regulatory Affairs Asszisztens

Ha csatlakozol hozzánk, oltóanyag termelési folyamatokban veszel részt, mely a következő feladatokat tartalmazza:

Az alábbi feladatok várnak rád

  • a Törzskönyvezési részleg dokumentumaival kapcsolatos összes adminisztratív tevékenység és feladat hatékony fájlrendszerezése
  • dokumentumok szállításának és átadásának adminisztrációja a belső, illetve külső osztályok számára
  • belső és külső szerződések koordinálása, valamint minden jogi osztály által felállított szerződés követése (érvényesítés, aláírások kezelése és dokumentálása)
  • kapcsolattartás a beszállítókkal, beszerzések kezelése az árajánlattól a jóváhagyásokig és átvételig
  • napirend tervezés és csapatmenedzsment, beleértve a komplex napirendek kezelését, meghívók küldését és a válaszok követését
  • rendezvények, konferenciák, a részleg meetingjei, csapatépítő tevékenységek, tréningek teljes szervezése, beleértve a logisztika kezelését és együttműködést belső és külső csapatokkal
  • aktív szerepvállalás a globális események előkészítésében és bemutatásában, valamint a kapcsolattartás a globális törzskönyvezési közösség szervezeteivel
  • részleg tárgyalásai és egyéb megbeszélések előkészítése, teremfoglalások kezelése, és vendégek fogadása
  • a Törzskönyvezés részlegi tárgyalótermének karbantartása és foglalásainak kezelése
  • a részleg létesítményeinek, beleértve a konyhát és a mosdót, kezelése és menedzsmentje
  • utazási támogatás biztosítása: felelősség a külső és belső események utazásának szervezéséért, az utazási ügynökségekkel való kapcsolattartás a repülőjegyek, szállodák és közlekedési vállalatok (pl. Taxi) tekintetében, external látogatások koordinálása, vízumkérelmek kezelése
  • kommunikációs anyagok előkészítése minden szeminárium, találkozó és tréning esetében
  • a Törzskönyvezési részleg operatív feladatainak koordinálása, például a takarítás és karbantartás felügyelete, takarítási szolgáltatások rendelése és munkarendek követése a létesítmények karbantartása érdekében
  • az újonnan érkező munkatársak belépésének koordinálása, valamint az IT és technikai problémák jelentése
  • támogatás az anyagok és felszerelések készletkezelésében, adminisztratív koordinációban és selejtezésben
  • számlakezelés az belső irányelveknek megfelelően, rendszeres társasági tevékenység szervezése a tagok részére
  • a belső rendszerekben való részvétel a törzskönyvezési részleg nevében, valamint támogatás nyújtása a Global RA Igazgatónak, amennyiben szükséges

Miért jó a csapatunk tagjának lenni?

  • mindennap azon dolgozunk, hogy megóvjuk az állatokat
  • vidám és jókedvű csapat vár téged
  • olyan tudásra tehetsz szert, ami egyedülálló Magyarországon
  • ha nincs tapasztalatod, mi betanítunk, folyamatosan képzünk
  • hosszútávú, stabil munkahelyet biztosítunk számodra egy válságálló iparágban
  • az ebédidő a munkaidő része

Teljesítményedet a bér mellett számos juttatással ismerjük el

  • éves bónusz a vállalat eredményei és egyéni teljesítményed alapján, valamint éves béremelésre is számíthatsz
  • kiemelkedő, éves min. bruttó 900.000 HUF feletti Cafeteria keretösszeget biztosítunk
  • családodat iskolakezdési támogatással segítjük
  • fejlődési és tanulási lehetőséget nyújtunk egy multinacionális vállalatnál
  • helyi éttermünkben reggeli és ebéd vár, kedvezményes áron, nagy választékkal
  • az egészségedet ingyenes sportolási lehetőségekkel támogatjuk
  • ha autóval jársz dolgozni, a parkolást ingyenesen, őrzött területen biztosítjuk számodra
  • amennyiben vidékről járnál be, támogatjuk a bejárást
  • életkortól függetlenül minimum 25 nap alapszabadságot biztosítunk

Szeretnénk olyan emberekkel együtt dolgozni, akik:

Szeretnénk olyan kollégákkal együtt dolgozni, akik...

  • felsőoktatási végzettséggel (Bsc vagy annak megfelelő) rendelkeznek
  • magas szintű angol és magyar nyelvtudásuk van - az írott és szóbeli francia nyelv ismerete előnyt jelent
  • pontosan és precízen végzik a munkájukat, képesség a helyzet felmérésére és a bizonyítékok alapján történő cselekvésre
  • betartják a feladatokat és jól priorizálják a feladatokat
  • magas szintű szervező- és kommunikációs készségekkel rendelkeznek
  • magas szintű facilitációs és számítógépes ismerteik (MS Office) vannak
  • problémamegoldó és proaktivitás jellemzi
  • nyitottak az új készségek elsajátítására és a digitalizációra, képesek több feladat párhuzamos elvégzésére
  • világosan és pontosan közvetítik az információkat szóban és írásban, beleértve a szabályok és előírások értését, alkalmazását és magyarázatát, valamint az asszertív kommunikációt
  • képesek csapatban dolgozni
  • integritással kezelik és teljes mértékben tiszteletben tartják a bizalmas ügyeket
  • legalább 1-3 év tapasztalattal rendelkeznek asszisztensi vagy hasonló munkakörben

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Álláshirdetés jelentése