UTT Europe Kft. logo

Recepciós/Raktári ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    UTT Europe Kft.

  • Munkavégzés helye

    2051 Biatorbágy, Budaörsi út 4/1.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Recepciós/Raktári ügyintéző

Cégünk magyar tulajdonú ruházati disztribútor társaság, mely meghatározó szerepet tölt be a közép-európai promóciós, munkaruházat nagykereskedelmi piacon. Vállalati kultúránk meghatározó értékei a rugalmasság, a nyitottság, a tanulási hajlandóság, munkaorientáltság és az ügyfélcentrikusság. A 2018-ban megnyílt modern és esztétikus raktárunkba keresünk új Kollégát vagy Kolléganőt. 

Főbb feladatok, munkák:

  • Be- és kimenő csomagküldemények felügyelete, irányítása
  • Vevők és vendégek fogadása és irányítása, külső vállalkozók belépésének ügyintézése
  • Bejövő árut szállító autók sofőrjeinek fogadása és eligazítása, a kollégák tájékoztatása a beérkező szállítmányokról
  • Kamerarendszer felvételeinek kimentése reklamációkezelés céljából, a raktárvezető lekérése alapján
  • Általános irodai adminisztráció elvégzése (a munkaidő nyilvántartó rendszer, a vállalatirányítási rendszer naprakész kezelése, hibalista rögzítése, vásárlói reklamációk rögzítése)
  • Riportok futtatása, elkészítése a raktárvezető részére
  • Beléptető rendszer adatainak ellenőrzése és javítása
  • Raktári tevékenységre vonatkozó jelentések, statisztikák készítése a rendelkezésre álló információk alapján
  • Raktári tárgyaló és fogadótér felügyelete, rendben tartása
  • Irodaszer és egyéb kis értékű kellékáruk kezelése, igény jelzése a megrendeléshez
  • Központi telefonhívások és bejövő e-mailek fogadása, tovább irányítása
  • Együttműködés a vállalat egyéb területeivel (mint: pénzügy, beszerzés, logisztika, raktár), az ügyfelek magas szintű kiszolgálása érdekében
  • Munkaruha kiosztása, nyilvántartásának vezetése és beszerzési igény jelzése
  • Dolgozói vásár (raktári dolgozók) lebonyolítása: rendelés felvétele/rögzítése, továbbítása, vásárlási összegek beszedése, termékek válogatása és kiosztása
  • Raktár étkezőjében lévő TV-n E-faliújság készítése és kezelése
  • Munkaeszközök (ProgLove, tablet stb...) kiadása és nyilvántartás vezetése
  • Baleseti jegyzőkönyv felvétele
  • Kelio programban a jelenlét naprakész kezelése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Haladó office ismeretek

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló feladatkörökben szerzett tapasztalat
  • Azonnali munkakezdés
  • Valamely szláv vagy/és latin nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés
  • Cafeteria a próbaidő letelte után
  • Havi jutalom
  • Féléves jelenléti prémium
  • Munkatárs ajánlási bónusz
  • Munkába járás támogatása
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali kezdés
  • Stabil háttér
  • Kellemes, családias, tiszta munkahelyi légkör
  • Nyugat-Európai munkakörülmények (Modern, új géppark)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Recepciós
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Jelentkezés az állásra:

Kérjük, küldje el a mai napra aktualizált fényképes önéletrajzát, bérigénye megjelölésével.