Work Force Kft. logó

Recepciós munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Work Force Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Kik vagyunk?

A Work Force egy dinamikus növekedési pályán lévő komplex HR szolgáltató, amely több évtizede meghatározó szereplője az iparágnak.

Mi a Work Force-nál hiszünk a munkatársaink együttműködésére épülő valóban hatékony munkavégzésben, és együtt formáljuk a jövőt.

Jól érzed magad aktív környezetben, ahol egy igazi támogató csapat és kellemes, modern irodai légkör vesz körül?

Akkor csatlakozz hozzánk Recepciós munkatárs pozícióba!

  • Vendégek fogadása és eligazítása.
  • Beérkező telefonhívások és e-mailek kezelése.
  • Postai küldemények átvétele, továbbítása.
  • Irodai készletek figyelése és beszerzések intézése.
  • Meetingek és tárgyalók előkészítése, rendben tartása.
  • Iratkezelés, iktatás, szkennelés, dokumentumok nyilvántartása.
  • Szerződések jóváhagyási folyamatának koordinálása, iktatása és postázása.
  • Back Office Manager és HR vezető munkájának támogatása.
  • Vidéki irodák adminisztratív háttértámogatása.
  • Szükség esetén asszisztenciai feladatok ellátása.
  • A belső irányelvek, szabályok és folyamatok következetes betartása.
  • Hatékonyságnövelő javaslatok megfogalmazása.
  • Bizalmas információk felelős és körültekintő kezelése.
  • Egy szuper csapat tagja lehetsz, ahol igazán számít a személyiséged és a hozzáállásod.
  • A munkádhoz biztosítunk mobiltelefont és laptopot.
  • Szakmai és soft skill tréning lehetőségeket.
  • Digitalizált megoldásokat, melyek megkönnyítik a munkádat.
  • A születésnapod hetén +1 szabadnapot - mert hiszünk abban, hogy ez a nap a Tiéd!
  • Cafeteria juttatást.
  • All You Can Move partnerek vagyunk ‍️ - kedvezményes edzési lehetőségek ott, ahol csak szeretnéd!
  • Kutyabarát irodát, ahol a négylábú kedvencek is szívesen látott vendégek!
  • Nálunk valóban számít a véleményed - nyitottak vagyunk az ötleteidre és az innovációra, hiszen ez a vállalati kultúránk része.
  • Minimum középfokú végzettség.
  • Legalább alapfokú angol nyelvtudás.
  • Legalább 1-3 év releváns irodai/adminisztratív tapasztalat.
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, internet.
  • Precíz, megbízható, rendszerszemléletű munkavégzés.
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség.
  • Ügyfélorientált, segítőkész, határozott fellépés.
  • Csapatmunkára és önálló feladatvégzésre való képesség.

Amennyiben érdekesnek találod a lehetőséget, jelentkezz hozzánk és töltsd fel önéletrajzodat. Mi már nagyon várjuk, hogy megismerhessünk Téged!


Munkavégzés helye: Budapest IV. kerület


Álláshirdetés jelentése