Állás részletei
-
Cég neve
DSV Air & Sea Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Recepciós
Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
- egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
- a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
- a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
- a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.
Milyen feladatokat lát el nálunk a Recepciós?
- fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz,
- kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz,
- utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.),
- beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vendéglátás, stb.)
- szerződések nyilvántartását vezeted,
- hivatalokkal, szolgáltatókkal állsz kapcsolatban,
- részt veszel a céges rendezvények szervezésében,
- koordinálod a cégautó flottával kapcsolatos ügyeket,
- segíted az iroda gördülékeny működését, támogatod a vezetők és a HR munkáját.
Téged keresünk, amennyiben:
- középfokú végzettséggel rendelkezel,
- ideális esetben legalább egy év tapasztalatod van recepciós, adminisztratív munkakörben,
- angolul magabiztosan beszélsz és írsz (az állásinterjún tesztelésre kerül,
- az MS 365 alkalmazásokat felhasználói szinten ismered,
- precíz és igényes vagy a munkádra,
- önállóan dolgozol,
- kedves, együttműködő és proaktív személyiség vagy,
- kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikációs képességgel rendelkezel,
- kiemelkedő problémamegoldó-, és szervezőkészség jellemez,
- szolgáltatói szemlélet jellemez,
- törekszel a problémák hatékony és mielőbbi orvoslására.
Miért minket válassz?
- modern, könnyen megközelíthető irodánk van,
- jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,
- egészségbiztosításunk van,
- 5000 Ft/hó AYCM hozzájárulást adunk,
- lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.
Munkavégzés helye: Budapest ONE Business Park, Kelenföld, 1112 Budapest, Balatoni út 2/a., az iroda néhány perc séta a 4-es Metro végállomásától
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Recepciós
Jelentkezés módja
A magyar nyelvű önéletrajzokat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése