DSV Air & Sea Hungary Kft. logo

Recepciós

Állás részletei

  • Cég neve

    DSV Air & Sea Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Recepciós

Szeretnél egy innovatív, összetartó csapatban dolgozni? Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!

 

Csatlakozz a DSV-hez, ahol

  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

Milyen feladatokat lát el nálunk a Recepciós?

  • fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz,
  • kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz,
  • utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.),
  • beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vendéglátás, stb.)
  • szerződések nyilvántartását vezeted,
  • hivatalokkal, szolgáltatókkal állsz kapcsolatban,
  • részt veszel a céges rendezvények szervezésében,
  • koordinálod a cégautó flottával kapcsolatos ügyeket,
  • segíted az iroda gördülékeny működését, támogatod a vezetők és a HR munkáját.

Téged keresünk, amennyiben:

  • középfokú végzettséggel rendelkezel,   
  • ideális esetben legalább egy év tapasztalatod van recepciós, adminisztratív munkakörben,
  • angolul magabiztosan beszélsz és írsz (az állásinterjún tesztelésre kerül,
  • az MS 365 alkalmazásokat felhasználói szinten ismered,
  • precíz és igényes vagy a munkádra,
  • önállóan dolgozol,
  • kedves, együttműködő és proaktív személyiség vagy,
  • kiváló szóbeli-, és írásbeli kommunikációs képességgel rendelkezel,
  • kiemelkedő problémamegoldó-, és szervezőkészség jellemez,
  • szolgáltatói szemlélet jellemez,
  • törekszel a problémák hatékony és mielőbbi orvoslására.

Miért minket válassz?

  • modern, könnyen megközelíthető irodánk van,
  • jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,
  • egészségbiztosításunk van,
  • 5000 Ft/hó AYCM hozzájárulást adunk,
  • lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.

 
Munkavégzés helye: Budapest ONE Business Park, Kelenföld, 1112 Budapest, Balatoni út 2/a., az iroda néhány perc séta a 4-es Metro végállomásától

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Recepciós

Jelentkezés módja

A magyar nyelvű önéletrajzokat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.


Álláshirdetés jelentése