Állás részletei
-
Cég neve
Biggeorge Property Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
A Biggeorge Property, az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoport, sokéves tapasztalattal az ingatlanfejlesztés, vagyonkezelés, alapkezelés és létesítmény-gazdálkodás területén.
A Biggeorge Property projektjein vásárló befektetők bizalommal fordulnak hozzánk és bízzák ránk lakásuk bérbeadását, hasznosítását, így a kezelt portfoliónk folyamatosan bővül.
Dinamikus növekedésben lévő rövid- közép- és hosszú-távú lakáskiadással és üzemeltetéssel foglalkozó üzletágunk új kollégáját keresi
Recepciós
munkakörbe
Amit kínálunk:
- Alapbéren felül béren kívüli juttatások (Medicover egészségbiztosítási csomag, éves cafetéria keret)
- Gyümölcsnap,
- Támogató családias légkör, csapatépítő rendezvények,
- Karrier lehetőség.
Munkavégzés helye és munkaidő:
- Budapest;
- Teljes munkaidő kéthavi munkaidőkerettel, váltott műszakkal rugalmas, tervezhető beosztás szerint.
Jelentkezésed fizetési igény megjelöléssel az alábbi linkre kattintva várjuk:
Amiben számítunk Rád:
- Recepciós feladatok teljes körű ellátása: vendégek fogadása és beazonosítása, iratok szkennelése, regisztráció elvégzése,
- A vendégek bejelentkezésénél előírt adatrögzítési kötelezettség teljesítése a megfelelő rendszerekbe,
- Folyamatos kapcsolattartás a vendégekkel, vendégpanaszok és észrevételek gyors, hatékony kezelése és továbbítása,
- Vendégek magas színvonalú és teljeskörű tájékoztatása angol és magyar nyelven,
- Vendégek részére számlák kiállítása, banki kártyaterhelések és igény szerint készpénzes fizetés lebonyolítása,
- Kulcsok átadás-átvételének naprakész nyilvántartása,
- Kapcsolattartás egyéb szolgáltatókkal (taxi, takarító, karbantartó).
Jelentkezz hozzánk, amennyiben:
- Magabiztos angol nyelvtudással (egyéb nyelvek ismerete előny) rendelkezel,
- Legalább 2 év recepciós szakmai tapasztalattal rendelkezel,
- Kedves és barátságos vagy a műszakod utolsó órájában is;
- Kimagasló kommunikációs készséggel rendelkezel,
- Az Office programokat segítség nélkül kezeled,
- Kiváló szervező- és problémamegoldó készséged van,
- Ismered a szállodai foglalási rendszerek valamelyikét;
- Határozottság, megbízhatóság és önállóság jellemez,
- A rád bízott feladatokat pontosan és precízen látod el, fontos számodra a minőségi munkavégzés,
- Szívesen nyújtasz segítséget, adsz tanácsot a hozzád fordulóknak,
- Kiismered magad Budapesten, tájékozott vagy az aktuális kulturális, sport-és egyéb eseményekkel, rendezvényekkel kapcsolatosan.