Biggeorge Property Nyrt. logo

Recepciós

Állás részletei

  • Cég neve

    Biggeorge Property Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Biggeorge Property, az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoport, sokéves tapasztalattal az ingatlanfejlesztés, vagyonkezelés, alapkezelés és létesítmény-gazdálkodás területén. 

A Biggeorge Property projektjein vásárló befektetők bizalommal fordulnak hozzánk és bízzák ránk lakásuk bérbeadását, hasznosítását, így a kezelt portfoliónk folyamatosan bővül.

 

Dinamikus növekedésben lévő rövid- közép- és hosszú-távú lakáskiadással és üzemeltetéssel foglalkozó üzletágunk új kollégáját keresi 

Recepciós

munkakörbe

Amit kínálunk:

  • Alapbéren felül béren kívüli juttatások (Medicover egészségbiztosítási csomag, éves cafetéria keret)
  • Gyümölcsnap,
  • Támogató családias légkör, csapatépítő rendezvények, 
  • Karrier lehetőség.

 

Munkavégzés helye és munkaidő:

  • Budapest;
  • Teljes munkaidő kéthavi munkaidőkerettel, váltott műszakkal rugalmas, tervezhető beosztás szerint.

 

Jelentkezésed fizetési igény megjelöléssel az alábbi linkre kattintva várjuk:

Amiben számítunk Rád:

  • Recepciós feladatok teljes körű ellátása: vendégek fogadása és beazonosítása, iratok szkennelése, regisztráció elvégzése,
  • A vendégek bejelentkezésénél előírt adatrögzítési kötelezettség teljesítése a megfelelő rendszerekbe,
  • Folyamatos kapcsolattartás a vendégekkel, vendégpanaszok és észrevételek gyors, hatékony kezelése és továbbítása,
  • Vendégek magas színvonalú és teljeskörű tájékoztatása angol és magyar nyelven,
  • Vendégek részére számlák kiállítása, banki kártyaterhelések és igény szerint készpénzes fizetés lebonyolítása,
  • Kulcsok átadás-átvételének naprakész nyilvántartása,
  • Kapcsolattartás egyéb szolgáltatókkal (taxi, takarító, karbantartó). 

Jelentkezz hozzánk, amennyiben:

  • Magabiztos angol nyelvtudással (egyéb nyelvek ismerete előny) rendelkezel,
  • Legalább 2 év recepciós szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • Kedves és barátságos vagy a műszakod utolsó órájában is;
  • Kimagasló kommunikációs készséggel rendelkezel,
  • Az Office programokat segítség nélkül kezeled,
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó készséged van,
  • Ismered a szállodai foglalási rendszerek valamelyikét;
  • Határozottság, megbízhatóság és önállóság jellemez,
  • A rád bízott feladatokat pontosan és precízen látod el, fontos számodra a minőségi munkavégzés,
  • Szívesen nyújtasz segítséget, adsz tanácsot a hozzád fordulóknak,
  • Kiismered magad Budapesten, tájékozott vagy az aktuális kulturális, sport-és egyéb eseményekkel, rendezvényekkel kapcsolatosan.