Állás részletei

  • Cég neve

    IDEALBODY Kft.

  • Munkavégzés helye

    1033 Budapest, Szentendrei út 95.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Általános iskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A pozíció célja
Az Idealbody Kft. logisztikai központjának teljes körű irányítása, a webshopos vásárlók és a kiemelt kereskedelmi partnerek (retail láncok) zökkenőmentes kiszolgálása. A készletgazdálkodás optimalizálása, a logisztikai munkatárs koordinálása és a pénzügyi/adminisztratív folyamatok precíz vezetése a Kulcs-Soft rendszerben.

Főbb feladatok

1. Operatív raktárirányítás és logisztika:
  • A raktárkészlet átlátható elhelyezése, a raktári rend és tisztaság fenntartása.
  • Webshop megrendelések (SimplePay, utalás, utánvét) teljes körű feldolgozása, csomagolás és címkézés (GLS, MPL, csomagautomaták).
  • Kiemelt B2B partnerek rendeléseinek összekészítése a szigorú beszállítási követelményeknek megfelelően.
  • Áruszállítás koordinációja, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal és logisztikai partnerekkel.
  • Kapcsolattartás webshop vásárlókkal
2. Készletgazdálkodás és analitika:
  • A raktárkészlet pontos nyilvántartása a Kulcs-Soft rendszerben, a termékek lejárati idejének szigorú figyelése és időbeni jelzése.
  • Készletanalitikák készítése: fogyási adatok, forgási sebesség és készletszint-riportok összeállítása a vezetés számára.
  • Megrendelések előrejelzése és a beszerzési ütemtervek megtervezése az aktuális fogyás alapján.
  • Webshop statisztikák készítése: melyik termékből mennyi fogyott, fizetési módok megoszlása, kampányok hatása az értékesítésre.
3. Pénzügyi adminisztráció és szoftverhasználat:
  • Számlázás és szállítólevelek kezelése a Kulcs-Soft programban.
  • Utánvét elszámolások kezelése: a futárcégektől (GLS, MPL) kapott elszámolások tételes összevezetése és kiegyenlítése a Kulcs-Soft rendszerben.
  • Webshop adminisztrációs felületeinek kezelése (termékleírások, képek frissítése, csomagok nyomon követése).
4. Marketingkommunikációs aktivitások támogatása

Elvárások

  • Minimum 5 éves tapasztalat raktárkezelésben és a logisztikai koordinációban.
  • Tapasztalat Kulcs-Soft rendszer vagy hasonló vállalatirányítási rendszer kezelésében.
  • A futárszolgálatok (GLS, MPL) rendszereinek ismerete
  • Felhasználói szintű Office ismeretek (kimutatások, analitikák készítéséhez elengedhetetlen).
  • Precíz, önálló munkavégzés, különös tekintettel a pénzügyi elszámolásokra.
  • Jó kommunikációs készség (ügyfelekkel és társosztályokkal való kapcsolattartás).
  • Országos kereskedelmi láncokkal szerzett beszállítási tapasztalat
Előnyt jelent: webshop üzemeltetésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Rólunk
Az IdealBody márkával több mint 20 éve segítünk az embereknek elérni az ideális formájukat. Célunk az, hogy a fogyasztóink diétája sikeres legyen, és ezáltal legyünk sikeresek mi is. A raktározás és a logisztika területe ugyanolyan fontos, mint minden más részterület: a munkatársaink feladata, hogy gördülékenyen és gyorsan kiszolgálják az ügyfél igényeit, hogy már a vásárlás is a lehető legpozitívabb élményt nyújtsa a fogyasztóinknak. Ezért kiemelten fontos számunkra a munkatársaink gondos megválasztása erre a területre is.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése