STILL Kft. logó

Raktári alkatrész diszponens

Állás részletei

  • Cég neve

    STILL Kft.

  • Munkavégzés helye

    2800 Tatabánya, Rákóczi Ferenc út 3.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Játssz a legjobbak között: a STILL éllovas a testreszabott intralogisztikai megoldásokat kínáló szolgáltatók között. Az innovatív megoldások megtalálásában pozíciótól függetlenül minden munkatársunk döntő szerepet játszik. Nálunk változatos feladatokat találsz, nyitott közeg fogad, ahol bőséges szabad mozgásteret kapsz, hogy az ötleteid segítségével vállalatunk még tovább fejlődhessen.

A STILL a KION Group tagja, amely az eladott darabszámot tekintve Európa legnagyobb targonca- és raktári berendezésgyártója. Kultúránkat a KION Group közös értékei határozzák meg: integritás, együttműködés, bátorság és kiválóság.
Anyagmozgató eszközök és intralogisztikai rendszerek értékesítésével és szervizelésével foglalkozó szervezetünkbe új munkatársat keresünk a tatabányai központunkba az alábbi munkakörbe:

RAKTÁRI ALKATRÉSZ 
DISZPONENS
 
  • egy profi csapat kulcsemberévé szeretnénk tenni,
  • betanítást és folyamatos szakmai kihívásokat adunk,
  • modern technikai feltételeket biztosítunk,
  • alapbért, mozgóbért + cafetéria juttatást biztosítunk,
  • egészségbiztosítást kötünk részedre, amellyel privát egészségügyi szolgáltatást vehet igénybe,
  • egyéb szociális juttatásokban részesítünk.
  • a STILL szerviztechnikusok alkatrészekkel, anyagokkal, szükséges szerszámokkal történő ellátása,
  • az alkatrészek, anyagok nyilvántartása (SAP rendszerben) és optimális készleten tartása,
  • megrendelések nyomon követése,
  • a raktárba beérkezett áruk mennyiségi átvétele, egyeztetés a szállítólevél adataival, eltérések feltüntetése,
  • kapcsolattartás beszállítókkal, szerviztechnikusokkal, ügyfelekkel, fuvarozó társaságokkal,
  • árukiadás, a szerviztechnikusok által leadott megrendelésekhez és targoncajavítási munkákhoz tartozó alkatrészeket összekészítése, csomagolása és kiküldése,
  • közreműködés raktári folyamatok lebonyolításában,
  • hulladékkezeléssel kapcsolatos szabályok betartása és betartatása,
  • a hulladékok elszállításának megszervezése.
  • minimum középfokú végzettséged van;
  • rendelkezel targoncavezetői jogosítvánnyal;
  • magabiztosan használod a számítógépet (MS office, SAP);
  • van szakmai tapasztalatod hasonló munkakörben,
  • műszaki érdeklődésed mellé raktárkezelési ismeret is társul,
  • kiváló a kommunikációs és szervezési készséged írásban és szóban egyaránt;
  • jó problémamegoldó képesség jellemez;
  • ügyfélorientált, önálló, precíz, megbízható személyiség vagy.
  • Céges rendezvények
A "jelentkezés" gombra kattintva kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!

Álláshirdetés jelentése