CEVA SANTE ANIMALE logo

R&D Assistant

Állás részletei

  • Cég neve

    CEVA SANTE ANIMALE

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

CEVA SANTE ANIMALE

Egy vállalat sikerét elsősorban a szenvedélyes kollégák közös munkája és együttműködése hozza meg. Együtt, egymás tehetségén osztozva.

Az állategészségügyben globálisan is meghatározó vállalatként, a Ceva Animal Health-nél úgy véljük, sikerünk abban rejlik, hogy elkötelezett kollégáink innovatív egészségügyi megoldásokat kutatnak, fejlesztenek, gyártanak és szállítanak minden állat számára. Ezzel pedig hozzájárulunk sokszínű bolygónk jövőjéhez.

Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy a lehető legmagasabb szintű gondoskodást és jólétet biztosítsuk a haszonállatok (baromfi, sertés, kérődző), a vadon élő állatok és a házi kedvencek (kutya, macska) számára egyaránt.

Az „Együtt, az állategészségügyön túl" jövőképünk rámutat arra, hogy az emberek, az állatok, valamint bolygónk egészsége és jóléte teljesen mértékben összefügg egymással. Ez a „One Health" megközelítés,amely mellett a Ceva minden eddiginél jobban elkötelezett.

R&D Assistant

Ha csatlakozol hozzánk, oltóanyag termelési folyamatokban veszel részt, mely a következő feladatokat tartalmazza:

Main responsibilities:

  • Support purchasing of goods for R&D directorate, and purchasing of services (at CROs, consulting) for R&D, RA and GID directorates:

    - Collect needs from R&D, RA, GID colleagues
    - Liaise with suppliers and get quotations when needed
    - Coordinate internal approval process
    - Prepare and get signed contracts in case of existing Master Service Agreements
    - Get signed "one-spot" contracts prepared by Legal team
    - Place and update Purchase Orders in our "Purchase To Pay" online tool
  • Support on inventory management of materials and equipment, administrative coordination, and scrapping
  • To be able to substitute the R&D Directorate Assistant in the below tasks, case of her absence:

    - Support R&D assistant in organization of events, conferences, department meetings, team building activities, trainings and preparing meetings in/out of campus, handle management and logistics for seminar, internal and external meetings or conferences in close collaboration with internal teams (Communication & Purchasing) and external sources (providers)
    - Travel Support: Responsible for all travel organization (external and internal events), assist with routine travel management for the team, liaising with contracted travel agencies for flights, hotels, and transportation companies (e.g taxi), external visit coordination, organise travel management for external parties, manage visa applications for team members
    - Support in package management (sending, reception); asking for quotation from dealers, contact with partners etc)

Szeretnénk olyan emberekkel együtt dolgozni, akik:

What You will need to be successful:

  • Higher education Bsc or equivalent
  • Advanced level of English and Hungarian
  • Precise, accurate work, ability to assess a situation and take actions based on evidence
  • Keeping deadlines and good prioritization skill
  • High level of organizational and communication skills
  • High level of facilitation and computer user (MS Office) skills
  • Problem solving, proactivity
  • Openness to learning new skills and digitalization, the ability to work on a variety of tasks in parallel
  • Communicate clear and accurate information verbally and in writing, including ability to understand, apply and explain rules and regulations and assertive communication is also needed
  • Ability to work as part of the team
  • Demonstrable integrity when dealing with sensitive and confidential matters, fully respect to confidentiality
  • At least 1-3 years of experience in assistant or similar role

Miért dolgozz nálunk?

Why it is good to be a member of our team?

  • We work every day to protect animals
  • A young, happy and cheerful team is waiting for you
  • You can acquire knowledge that is unique in Hungary
  • If you do not have experience, we will train you
  • We provide you with a long-term, stable job in a crisis-resistant industry
  • Lunch time is part of working time

We acknowledge your performance with several benefits in addition to your salary

  • Annual bonus based on individual and company's results and also you can expect an annual salary increase
  • We provide an outstanding, min. gross HUF 900.000 annual budget of cafeteria
  • We help your family with school starting support
  • We offer development and learning opportunities at a multinational company
  • Breakfast and lunch await you at our local restaurant, at discounted prices, with a large selection
  • We support your health with free sports opportunities
  • If you go to work by car, we provide you with free parking in a guarded area
  • If you are coming from the countryside we will aid your travel

How to apply/ contact information

Please click the Apply button to send your application.

Sector(s):

  • Administration, Assistance, Office Work
  • Professional Assistant
  • Personal Assistant
  • Secretary

Álláshirdetés jelentése