Állás leírása
Quality koordinátor
Milyen feladatok várnak?
Magyarországon jelen levő HR cég, kiterjedt irodahálózattal: ez a Viapan Group. A HR szolgáltatások széles spektrumával foglalkozunk és most Quality koordinátor munkatársat keresünk! #weareviapan
Amennyiben egy emberközpontú szervezetben dolgoznál a HR-en belül a minőségirányítás területén és kommunikációs, HR, minőségirányítási vagy gazdasági területen mozogsz, akkor érdemes tovább olvasnod!
Milyen kihívások várnak Rád?
A szervezet minőségirányítási rendszerének és folyamatainak kialakításában, bevezetésében, működtetésében és ellenőrzésében leszel fontos láncszem.
Feladataid lesznek:
- szolgáltatási minőséget javító projektek koordinálása
- szolgáltatási és belsős működési folyamataink kialakítása, fejlesztése, a dokumentáció aktualizálása
- folyamatok változásának bevezetése, kollégák támogatása kapcsolattartás a kollégákkal, szervezeti egységekkel
- szervezeti kommunikációban való részvétel
- belső ellenőrzések kialakítása, auditok lebonyolítása, kiértékelése, kollégáknak visszajelzések megfogalmazása
- statisztikák, összefoglalók, prezentációk riportok készítése
- utazási hajlandóság? Igen, de alkalmanként. Ez a munka együtt jár azzal, hogy időnként (kb. havonta 2-3-szor) meg kell fordulnod valamelyik kirendeltségünkön (Pécs, Kaposvár, stb.)
Milyen feladatok várnak?
Mire számíthatsz nálunk?
megegyezés szerinti bérezésre
- részben Home Office lehetőségre
szakmai fejlődési, tanulási lehetőségre
- születésnapi szabadnapra
évente több - céges rendezvényre, ahol a tanulás és a szórakozás is helyet kap
Mi vár még Rád, ha nálunk dolgozol majd?
korrekt onboarding (online tananyagok, személyes támogatás, képzések)
inspiráló és támogató vállalati kultúra, ahol a vezetőd a mentorod
belvárosi, könnyen megközelíthető, jól felszerelt, zsír új iroda
laza, összetartó, pörgős csapat - akiktől a közös batyus reggeli és a meló utáni bandázás sem áll távol.
Munkavégzés helye: Budapest I. kerülete
Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig 8:00 - 16:30
Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal!
Mi ezeket a készségeket és ismereteket tartjuk szükségesnek:
- felsőfokú végzettség: kommunikációs, HR, minőségirányítási vagy gazdasági területen
- 2-3 év szakmai tapasztalat
- kiváló kommunikációs, kapcsolattartási készség és szervezési készségek
- rendszer- és folyamatszemlélet
- proaktív hozzáállás
- felelősségteljes, önálló munkavégzés
- jó elemzési készség
- jó problémamegoldó készség, rugalmasság
- MS Office rendszerek ismerete, aktív használata
- B kategóriás jogosítvány
Nem feltétel, de előny:
- tapasztalat a munkaerő kölcsönzésben, közvetítésben vagy egyéb HR területen
- folyamatmenedzsment alapismeretek
- ISO szabvány ismerete
- LEAN menedzsment ismeret
Állás, munka területe(i):
- Marketing, Média, PR
- Rendezvényszervező
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése