Viapan Group logo

Quality koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Viapan Group

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Viapan Group

Quality koordinátor

Milyen feladatok várnak?

Magyarországon jelen levő HR cég, kiterjedt irodahálózattal: ez a Viapan Group. A HR szolgáltatások széles spektrumával foglalkozunk és most Quality koordinátor munkatársat keresünk! #weareviapan

Amennyiben egy emberközpontú szervezetben dolgoznál a HR-en belül a minőségirányítás területén és kommunikációs, HR, minőségirányítási vagy gazdasági területen mozogsz, akkor érdemes tovább olvasnod!


Milyen kihívások várnak Rád?

A szervezet minőségirányítási rendszerének és folyamatainak kialakításában, bevezetésében, működtetésében és ellenőrzésében leszel fontos láncszem.

Feladataid lesznek:

  • szolgáltatási minőséget javító projektek koordinálása
  • szolgáltatási és belsős működési folyamataink kialakítása, fejlesztése, a dokumentáció aktualizálása
  • folyamatok változásának bevezetése, kollégák támogatása kapcsolattartás a kollégákkal, szervezeti egységekkel
  • szervezeti kommunikációban való részvétel
  • belső ellenőrzések kialakítása, auditok lebonyolítása, kiértékelése, kollégáknak visszajelzések megfogalmazása
  • statisztikák, összefoglalók, prezentációk riportok készítése
  • utazási hajlandóság? Igen, de alkalmanként. Ez a munka együtt jár azzal, hogy időnként (kb. havonta 2-3-szor) meg kell fordulnod valamelyik kirendeltségünkön (Pécs, Kaposvár, stb.)

Milyen feladatok várnak?

Mire számíthatsz nálunk?

  • megegyezés szerinti bérezésre

  • részben Home Office lehetőségre
  • szakmai fejlődési, tanulási lehetőségre

  • születésnapi szabadnapra
  • évente több - céges rendezvényre, ahol a tanulás és a szórakozás is helyet kap


Mi vár még Rád, ha nálunk dolgozol majd?

  • korrekt onboarding (online tananyagok, személyes támogatás, képzések) 

  • inspiráló és támogató vállalati kultúra, ahol a vezetőd a mentorod

  • belvárosi, könnyen megközelíthető, jól felszerelt, zsír új iroda

  • laza, összetartó, pörgős csapat - akiktől a közös batyus reggeli és a meló utáni bandázás sem áll távol.


Munkavégzés helye: Budapest I. kerülete

Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig 8:00 - 16:30

Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal!

Mi ezeket a készségeket és ismereteket tartjuk szükségesnek:

  • felsőfokú végzettség: kommunikációs, HR, minőségirányítási vagy gazdasági területen
  • 2-3 év szakmai tapasztalat
  • kiváló kommunikációs, kapcsolattartási készség és szervezési készségek
  • rendszer- és folyamatszemlélet
  • proaktív hozzáállás
  • felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • jó elemzési készség
  • jó problémamegoldó készség, rugalmasság
  • MS Office rendszerek ismerete, aktív használata
  • B kategóriás jogosítvány


    Nem feltétel, de előny:

    • tapasztalat a munkaerő kölcsönzésben, közvetítésben vagy egyéb HR területen
    • folyamatmenedzsment alapismeretek
    • ISO szabvány ismerete
    • LEAN menedzsment ismeret

    Állás, munka területe(i):

    • Marketing, Média, PR
    • Rendezvényszervező

    Álláshirdetés jelentése