CBRE Kft. logo

Property manager

Állás részletei

  • Cég neve

    CBRE Kft.

  • Munkavégzés helye

    1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A Property Manager feladata a hozzá rendelt ingatlan teljes körű üzemeltetése a tulajdonos és bérlők igényei szerint, valamint a pénzügyi célok teljesítése és az ingatlan értékének növelése.
 
  • Gondoskodik az ingatlan üzemeltetéséről, felügyeli az FM szolgáltató alvállalkozó(k) tevékenységét.
  • Biztosítja, hogy teljesüljenek a bérleti és kihasználtsági célok, mindent elkövet a legmagasabb kihasználtsági szint és behajtási arány fenntartása érdekében.
  • Aktívan közreműködik a bérbeadási folyamatban.
  • Összeállítja az OPEX és CAPEX költségvetést, és a pénzügyi osztállyal együttműködve előkészíti a költségvetés jóváhagyásához szükséges dokumentációt.
  • Havi szinten elemzi a költségvetés terv-tény adatait, és jelenti az eltéréseket.
  • Kimutatásokat készít a közvetlen vezető és az ügyfél képviselőjének részére havi, negyedéves és éves rendszerességgel.
  • Gondoskodik a bérlők fizetési kötelezettségeinek teljesítéséről, a kintlévőségek kezeléséről a pénzügyi osztály segítségével.
  • Ellenőrzi a bérleti szerződés összes fedezetének rendelkezésre állását és érvényességét (biztosítás, bankgarancia, letét, stb.).
  • Elkészíti az éves üzemeltetési díj elszámolást, és tájékoztatja róla a bérlőket.
  • Előkészíti az indexálást.
  • A bérlők kötelezettségszegése esetén megoldásokat, büntetéseket javasol, és kommunikál az érintettekkel.
  • Képviseli a CBRE-t a tulajdonos felé az ingatlanokkal kapcsolatos ügyekben.
  • Jó kapcsolatot tart a bérlőkkel és az ingatlan tulajdonosai által kinevezett vagyonkezelőkkel.
  • Részt vesz a bérlői kiépítésekhez kapcsolódó kooperációkon.
  • Felelős a bérleményi birtokbaadások és visszavételek lebonyolításáért és azok teljes dokumentálásáért.
  • Kezeli a bérlők üzemeltetési kézikönyveit, az ingatlan házirendjeit és egyéb dokumentumokat.
  • Felügyeli az ingatlanok karbantartását a Facility Manager segítségével.
  • Kiírja az alvállalkozók tendereit, és részt vesz a szerződéskötési tárgyalásokon.
  • Kapcsolatot tart a fő szolgáltatókkal a teljesítményük folyamatos javítása érdekében.
  • Javaslatokat tesz az ingatlan, valamint annak szolgáltatásainak fejlesztésére.
  • Kapcsolatot tart a hatóságokkal, jogászokkal és egyéb harmadik féllel.
  • Ellenőrzi az egészségügyi és biztonsági előírásoknak való megfelelést.
  • A CBRE és az ingatlanok adatvédelmi irányelvei szerint jár el.
  • A CBRE fenntarthatósági irányelveinek megfelelően végzi tevékenységét.

Elvárások

  • 3-5 év releváns tapasztalat property management területen
  • Megfelelő műszaki, jogi és pénzügyi ismeretek
  • Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
  • Kiváló kommunikációs képességek (mind szóban, mind írásban)
  • Alapos ismeretek az egészségügyi és biztonsági előírásokról és törvényekről
  • Felhasználói szintű ismeretek a Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)

Amit kínálunk

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Biztonságos munkakörnyezet
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Összetartó csapat
  • Egész éves engagement programok

Céginformáció

A CBRE a kereskedelmi ingatlanokkal kapcsolatos szolgáltatások és befektetések globális vezető vállalata. A cég több, mint 100 országban van jelen és munkavállalói száma meghaladja a 117 000 főt.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérem, csatolja angol és magyar nyelvű önéletrajzát.


Álláshirdetés jelentése