Állás részletei
-
Cég neve
CBRE Kft.
-
Munkavégzés helye
1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A Property Manager feladata a hozzá rendelt ingatlan teljes körű üzemeltetése a tulajdonos és bérlők igényei szerint, valamint a pénzügyi célok teljesítése és az ingatlan értékének növelése.
- Gondoskodik az ingatlan üzemeltetéséről, felügyeli az FM szolgáltató alvállalkozó(k) tevékenységét.
- Biztosítja, hogy teljesüljenek a bérleti és kihasználtsági célok, mindent elkövet a legmagasabb kihasználtsági szint és behajtási arány fenntartása érdekében.
- Aktívan közreműködik a bérbeadási folyamatban.
- Összeállítja az OPEX és CAPEX költségvetést, és a pénzügyi osztállyal együttműködve előkészíti a költségvetés jóváhagyásához szükséges dokumentációt.
- Havi szinten elemzi a költségvetés terv-tény adatait, és jelenti az eltéréseket.
- Kimutatásokat készít a közvetlen vezető és az ügyfél képviselőjének részére havi, negyedéves és éves rendszerességgel.
- Gondoskodik a bérlők fizetési kötelezettségeinek teljesítéséről, a kintlévőségek kezeléséről a pénzügyi osztály segítségével.
- Ellenőrzi a bérleti szerződés összes fedezetének rendelkezésre állását és érvényességét (biztosítás, bankgarancia, letét, stb.).
- Elkészíti az éves üzemeltetési díj elszámolást, és tájékoztatja róla a bérlőket.
- Előkészíti az indexálást.
- A bérlők kötelezettségszegése esetén megoldásokat, büntetéseket javasol, és kommunikál az érintettekkel.
- Képviseli a CBRE-t a tulajdonos felé az ingatlanokkal kapcsolatos ügyekben.
- Jó kapcsolatot tart a bérlőkkel és az ingatlan tulajdonosai által kinevezett vagyonkezelőkkel.
- Részt vesz a bérlői kiépítésekhez kapcsolódó kooperációkon.
- Felelős a bérleményi birtokbaadások és visszavételek lebonyolításáért és azok teljes dokumentálásáért.
- Kezeli a bérlők üzemeltetési kézikönyveit, az ingatlan házirendjeit és egyéb dokumentumokat.
- Felügyeli az ingatlanok karbantartását a Facility Manager segítségével.
- Kiírja az alvállalkozók tendereit, és részt vesz a szerződéskötési tárgyalásokon.
- Kapcsolatot tart a fő szolgáltatókkal a teljesítményük folyamatos javítása érdekében.
- Javaslatokat tesz az ingatlan, valamint annak szolgáltatásainak fejlesztésére.
- Kapcsolatot tart a hatóságokkal, jogászokkal és egyéb harmadik féllel.
- Ellenőrzi az egészségügyi és biztonsági előírásoknak való megfelelést.
- A CBRE és az ingatlanok adatvédelmi irányelvei szerint jár el.
- A CBRE fenntarthatósági irányelveinek megfelelően végzi tevékenységét.
Elvárások
- 3-5 év releváns tapasztalat property management területen
- Megfelelő műszaki, jogi és pénzügyi ismeretek
- Angol nyelv tárgyalóképes ismerete
- Kiváló kommunikációs képességek (mind szóban, mind írásban)
- Alapos ismeretek az egészségügyi és biztonsági előírásokról és törvényekről
- Felhasználói szintű ismeretek a Microsoft Office programokban (Excel, Word, PowerPoint)
Amit kínálunk
- Hosszútávú munkalehetőség
- Versenyképes juttatási csomag
- Biztonságos munkakörnyezet
- Tanulási, fejlődési lehetőség
- Összetartó csapat
- Egész éves engagement programok
Céginformáció
A CBRE a kereskedelmi ingatlanokkal kapcsolatos szolgáltatások és befektetések globális vezető vállalata. A cég több, mint 100 országban van jelen és munkavállalói száma meghaladja a 117 000 főt.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérem, csatolja angol és magyar nyelvű önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése