QLM Logistics Solutions Kft. logo

Projektvezető kapu és biztonságtechnika üzletág

Állás részletei

  • Cég neve

    QLM Logistics Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    Törökbálint

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

QLM Logistics Solutions Kft.

A QLM Magyarország legdinamikusabban fejlődő komplex raktárlogisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalata.
Közel 250 fős cégcsoportunkban a tudás, az állandó fejlődés és a megoldásközpontúság a legfontosabb értékek.
Ember- és minőség központú munkakörnyezetünkben kiemelten támogatjuk a megfelelő munka-magánélet egyensúlyt,
illetve garantálható a hosszú távú karriercélok és szakmai sikerek megvalósítása

Projektvezető kapu és biztonságtechnika üzletág

Feladatok:

Ebben a pozícióban a legfőbb feladatod a raktári biztonságtechnikai rendszerek kivitelezésének levezénylése. A kivitelezési folyamatok szervezése és határidőre történő lebonyolítása lesz.

 

  • Kapcsolattartás az ügyféllel
  • Biztonságtechnikai rendszerek műszaki előkészítése a kivitelezéshez (vezérlések, bekötési rajzok előkészítése)
  • Projekt kivitelezés ütemezése, kivitelezési határidők betartása
  • Alvállalkozók kiválasztásában történő közreműködés
  • Projektmegbeszéléseken való részvétel
  • A kivitelezés helyszínére rendelt termékek, alvállalkozók, kivitelezéshez szükséges eszközök határidőben történő érkezésének biztosítása
  • Munka- és balesetvédelmi előírások betartása, betartatása a projekt helyszínen, szükséges dokumentációk beszerzése, elkészítése
  • Alvállalkozói létszám szakmai irányítása
  • Állásidők, többletköltségek, ütemtervtől eltérő kivitelezés esetén a részfolyamatok szereplőinek tájékoztatása, számlázási folyamat elindítása 
  • A kivitelezés során felmerülő problémák gyors és hatékony kezelése
  • A projekt teljes körű lezárása
  • Átadás – átvétellel kapcsolatos feladatok, teljesítési igazolás, jegyzőkönyv igazoltatás, számlázás, projekt lezárás

Az ideális jelölt:

  • Felsőfokú szakirányú (biztonságtechnikai, villamosmérnök) végzettségű
  • Középfokon kommunikál angolul
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik
  • Legalább 3-5 éves releváns munkatapasztalata van épületvillamossági, helyszíni kivitelezésben
  • Jó szervező, probléma megoldó és kommunikációs készsége, innovatív gondolkodása van
  • Jó helyzetfelismerő, döntéshozási képessége van
  • Csapatjátékos 

Amit kínálunk:

  • Változatos, kihívást jelentő feladatok
  • Szakmai fejlődés lehetőség
  • Versenyképes bér, cafetéria, céges autó, 
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos, családias hangulatú csapat

A munkavégzés helye: Törökbálint, ügyfél telephelyén


Álláshirdetés jelentése