Állás részletei
-
Cég neve
Grandum Ingatlankezelő Kft.
-
Munkavégzés helye
1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (2 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Ingatlanok vonatkozásában tervezett műszaki fejlesztések, átalakítások előkészítésében való részvétel,
- CAPEX és bérleményi fit-out jellegű beruházások és bérleményi kiépítések megszervezése, bonyolítása és felügyelete,
- A potenciális bérlőjelöltek illetve a Megbízó számára space plan készítése (meglévő alaprajzon a falak kiosztások, újra pozícionálása, faláttörések és nyílászárók feltüntetése),
- Tervezési program összeállításában való részvétel,
- Projektekre, előzetes költségbecslés készítése,
- Műszaki ütemtervek elkészítése/elkészíttetése, felügyelete, betartatása,
- Kivitelezői és/vagy tervezői tenderek bonyolítása, árajánlatok kiértékelése, tulajdonos részére döntéselőkészítés,
- Vállalkozási és megbízása szerződések előkészítése,
- Tervezői munka teljeskörű koordinálása, tervek és költségvetés kiírások megbízóiszintű ellenőrzése,
- Projekt költségvetések összeállítása, naprakészen tartása a projekt teljes időtartamában valamint egyéb pénzügyi kimutatások készítése,
- Kivitelezői költségvetések naprakészen tartatása és teljesítések ellenőrzése, teljesítés igazolások kiállítása,
- Kivitelezési, helyszíni organizáció megrendelő oldali előkészítése és felügyelete,
- Kivitelezések teljeskörű menedzselése a szakági vállalkozók és/vagy generál kivitelező teljesítésének figyelemmel kísérése, ellenőrzése,
- Kiépítés alatt álló területek bejárása, riportok készítése, a mindenkori megbízói igények figyelembevételével,
- Garancia menedzsment,
- A munkafolyamatokkal kapcsolatos tervek, iratok, egyéb dokumentumok rendszerezése, archiválása,
- Kapcsolattartás külső projekt managerekkel, tervezőkkel,
- Jogszabályok betartása, betartatásának ellenőrzése, jogszabályi változások figyelemmel kísérése (tűz – és munkavédelem, biztonságtechnikai felülvizsgálatok, stb.),
- Az ingatlanhoz kapcsolódó engedélyek, hatósági átadás-átvételek bonyolítása és felügyelete,
- Ingatlanügyletekhez kapcsolódó műszaki tanácsadás a Megbízó felé
Elvárások
- Felsőfokú, szakirányú végzettség,
- Kereskedelmi ingatlanok területén szerzett 4-6 éves tapasztalat,
- Ingatlanpiac naprakész ismerete,
- Kommunikációképes angol nyelvismeret (szóban és írásban),
- Precíz, pontos munkavégzés
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződés,
- Versenyképes bérezés,
- Csoportos egészségbiztosítás keretében magánegészségügyi szolgáltatások,
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes munka,
- Home office lehetőség,
- Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapat,
- Családbarát munkahely,
- Mobiltelefon és cafeteria
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Grandum márka alatt összpontosulnak a Gránit Alapkezelő Zrt. ingatlanokhoz kapcsolódó szolgáltatásai és céljai. A Grandum Ingatlankezelő Kft. menedzseli az alapkezelő portfóliójában lévő 280 000 négyzetméternyi ingatlanállományt. A társaság célja a piaci részesedés növelése, valamint az ingatlanportfolió diverzifikálása itthon és külföldön egyaránt.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!