Grandum Ingatlankezelő Kft. logo

Projektmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Grandum Ingatlankezelő Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Kassák Lajos utca 19-25.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ingatlanok vonatkozásában tervezett műszaki fejlesztések, átalakítások előkészítésében való részvétel,
  • CAPEX és bérleményi fit-out jellegű beruházások és bérleményi kiépítések megszervezése, bonyolítása és felügyelete,
  • A potenciális bérlőjelöltek illetve a Megbízó számára space plan készítése (meglévő alaprajzon a falak kiosztások, újra pozícionálása, faláttörések és nyílászárók feltüntetése),
  • Tervezési program összeállításában való részvétel,
  • Projektekre, előzetes költségbecslés készítése,
  • Műszaki ütemtervek elkészítése/elkészíttetése, felügyelete, betartatása,
  • Kivitelezői és/vagy tervezői tenderek bonyolítása, árajánlatok kiértékelése, tulajdonos részére döntéselőkészítés,
  • Vállalkozási és megbízása szerződések előkészítése,
  • Tervezői munka teljeskörű koordinálása, tervek és költségvetés kiírások megbízóiszintű ellenőrzése,
  • Projekt költségvetések összeállítása, naprakészen tartása a projekt teljes időtartamában valamint egyéb pénzügyi kimutatások készítése,
  • Kivitelezői költségvetések naprakészen tartatása és teljesítések ellenőrzése, teljesítés igazolások kiállítása,
  • Kivitelezési, helyszíni organizáció megrendelő oldali előkészítése és felügyelete,
  • Kivitelezések teljeskörű menedzselése a szakági vállalkozók és/vagy generál kivitelező teljesítésének figyelemmel kísérése, ellenőrzése,
  • Kiépítés alatt álló területek bejárása, riportok készítése, a mindenkori megbízói igények figyelembevételével,
  • Garancia menedzsment,
  • A munkafolyamatokkal kapcsolatos tervek, iratok, egyéb dokumentumok rendszerezése, archiválása,
  • Kapcsolattartás külső projekt managerekkel, tervezőkkel,
  • Jogszabályok betartása, betartatásának ellenőrzése, jogszabályi változások figyelemmel kísérése (tűz – és munkavédelem, biztonságtechnikai felülvizsgálatok, stb.),
  • Az ingatlanhoz kapcsolódó engedélyek, hatósági átadás-átvételek bonyolítása és felügyelete,
  • Ingatlanügyletekhez kapcsolódó műszaki tanácsadás a Megbízó felé

Elvárások

  • Felsőfokú, szakirányú végzettség,
  • Kereskedelmi ingatlanok területén szerzett 4-6 éves tapasztalat,
  • Ingatlanpiac naprakész ismerete,
  • Kommunikációképes angol nyelvismeret (szóban és írásban),
  • Precíz, pontos munkavégzés

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződés,
  • Versenyképes bérezés,
  • Csoportos egészségbiztosítás keretében magánegészségügyi szolgáltatások,
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munka,
  • Home office lehetőség,
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapat,
  • Családbarát munkahely,
  • Mobiltelefon és cafeteria

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Grandum márka alatt összpontosulnak a Gránit Alapkezelő Zrt. ingatlanokhoz kapcsolódó szolgáltatásai és céljai. A Grandum Ingatlankezelő Kft. menedzseli az alapkezelő portfóliójában lévő 280 000 négyzetméternyi ingatlanállományt. A társaság célja a piaci részesedés növelése, valamint az ingatlanportfolió diverzifikálása itthon és külföldön egyaránt.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!