Capgemini Magyarország Kft. logo

Projektmenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    Capgemini Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Projektmenedzser

Capgemini csoport világszerte élen jár az IT tanácsadás, digitális transzformáció és technológiai szolgáltatások területén.

A csoport tagjaként a Capgemini Magyarország Kft. is elkötelezett, hogy segítse ügyfeleit IT céljaik megvalósításában, legyen szó IT projektjeik végrehajtásáról vagy szakértői támogatásról.

A Capgemini csoport biztosítja számodra a változatos projekteket, motivált csapatot és a folyamatos fejlődési lehetőséget akár nemzetközi környezetben is. Ha szeretnél részese lenni egy innovatív tanácsadó cégnek és úgy érzed, hogy a lenti feltételeknek megfelelsz, küldd el számunka önéletrajzodat még ma!

Projektvezetőink különböző IT projektek tervezésében és megvalósításában vehetnek részt hazai és nemzetközi környezetben. Ezt a csapatot szeretnénk még tovább bővíteni, hogy még több ügyfél projektjét segítsünk sikerre vinni.

Ezek lesznek a legfontosabb feladataid:

  • Erőforrás és ütemezés tervezése
  • Követelménymenedzsment
  • Kommunikáció az ügyféllel, ügyfél oldali vezetéssel
  • Kockázatkezelés
  • Projekt kontrolling
  • Vezetői és szakmai dokumentumok elkészítése

A pozícióhoz tartozó elvárások:

  • Legalább 2-3 éves informatikai téren szerzett projektvezetői tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Önálló munkavégzés, határozottság, proaktivitás
  • Jó fogalmazási, kifejező- és prezentációs készség
  • Rendszerezett, módszeres, precíz munkavégzés
  • Eszkalációs képesség
  • Analitikus és rendszerszemlélet

Előnyt jelent:

  • Üzleti-, folyamatelemző legalább alapfokú ismeretek (Business Analyst, Requirement management, Product Owner)
  • Finance domain ismeretek (banki/biztosítási rendszerek)
  • Klasszikus PM módszertani ismeret és tapasztalat (PMI, Prince2, MS Project)
  • Agilis módszertani ismeret, tapasztalat (Scrum/ScrumMaster, Kanban, Jira, Confluence)

Amit kínálunk Neked:

  • Nemzetközi, modern környezet, ahol garantáltan jól fogod magad érezni
  • Innovatív technológiák, melyek biztosítják számodra a folyamatos fejlődést
  • Folyamatos képzés és jó karrierlehetőség
  • Változatos projektlehetőségek
  • Rugalmas munkaidő és home-office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment

Álláshirdetés jelentése