Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több, mint 10 éve irodai megoldásokat szállít ügyfeleinek: informatika és irodatechnika, iroda kialakítás-felújítás-belsőépítészet, valamint üzemeltetés-karbantartás fókusszal.
Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.
Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.
Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
Projektasszisztens
Főbb feladatok, munkák:
- Futó kivitelezési (irodai átalakítások) munkák háttértámogatása,
- Projektek előkészítésében és zárásában való aktív közreműködés,
- A párhuzamosan futó projektek dokumentációs feladatainak ellátása,
- Anyag és eszközbeszerzési folyamatok támogatása,
- Az üzletág napi adminisztratív jellegű feladatainak ellátása vállalatirányítási rendszerben,
- Társterületekkel aktív kapcsolattartás szóban, írásban.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú végzettség érettségivel,
- Minimum 2-3 év projektasszisztenciában szerzett tapasztalat,
- Excel és Word programok gyakorlatias és rutinszerű használata (ezek tesztelve lesznek),
- Precíz munkavégzés.
Amit kínálunk:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
- Céges eredménytől függően 13. havi bér,
- Rendszeres utalás SZÉP kártyára,
- Medicover egészségbiztosítás próbaidőt követően,
- Képzéseken, konferenciákon való részvétel,
- Jellemzően havonta egyszer céges rendezésű, közös programok lehetősége,
- Gyümölcsnap heti rendszerességgel,
- Ingyenesen fogyasztható üdítő, kávé, tea az irodában,
- Családbarát munkahely.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Gazdasági, pénzügyi és/vagy építőipari előképzettség,
- Azonnali kezdés.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye: Budapest, IV. kerület (2024. 09-től a X. kerületben)
- Munkaidő: Hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig (rugalmasan alakítható, home office heti 2x betanulást követően).
- Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka bérigényét tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése