BECK AND PARTNERS Kft. logo

Projektasszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk több, mint 10 éve irodai megoldásokat szállít ügyfeleinek: informatika és irodatechnika, iroda kialakítás-felújítás-belsőépítészet, valamint üzemeltetés-karbantartás fókusszal.

Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.

Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

Projektasszisztens

Főbb feladatok, munkák:

  • Futó kivitelezési (irodai átalakítások) munkák háttértámogatása,
  • Projektek előkészítésében és zárásában való aktív közreműködés,
  • A párhuzamosan futó projektek dokumentációs feladatainak ellátása,
  • Anyag és eszközbeszerzési folyamatok támogatása,
  • Az üzletág napi adminisztratív jellegű feladatainak ellátása vállalatirányítási rendszerben,
  • Társterületekkel aktív kapcsolattartás szóban, írásban.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség érettségivel,
  • Minimum 2-3 év projektasszisztenciában szerzett tapasztalat,
  • Excel és Word programok gyakorlatias és rutinszerű használata (ezek tesztelve lesznek),
  • Precíz munkavégzés.

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Céges eredménytől függően 13. havi bér,
  • Rendszeres utalás SZÉP kártyára,
  • Medicover egészségbiztosítás próbaidőt követően,
  • Képzéseken, konferenciákon való részvétel,
  • Jellemzően havonta egyszer céges rendezésű, közös programok lehetősége,
  • Gyümölcsnap heti rendszerességgel,
  • Ingyenesen fogyasztható üdítő, kávé, tea az irodában,
  • Családbarát munkahely.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Gazdasági, pénzügyi és/vagy építőipari előképzettség,
  • Azonnali kezdés.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest, IV. kerület (2024. 09-től a X. kerületben)
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig 08:00-16:30-ig (rugalmasan alakítható, home office heti 2x betanulást követően).
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka bérigényét tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése