Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára,
- az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra,
- a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása,
- nyilvántartások vezetése, jelentések készítése, igény esetén dokumentumok biztosítása, eljuttatása a vezetők és a külső szervezetek felé,
- elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, archiválása, egységes projektdosszié vezetése,
- folyamatos kapcsolattartás, megbeszélések szervezése,
- részvétel a projekt értekezleteken, emlékeztetők írása,
- a projekt pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása,
- bármilyen egyéb, a projektmenedzser által, a projekttel kapcsolatban hozzárendelt adminisztratív projektkezelési feladat.
Elvárások
- középfokú végzettség,
- minimum 1 év irodai/vezetői asszisztensi tapasztalat,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).
Előnyt jelent
- európai uniós forrásból finanszírozott projektben való részvétel,
- Sharepoint ismerete,
- pénzügyi ismeretek,
- pénzügyi asszisztensi gyakorlat,
- Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) felhasználói ismerete.
Amit kínálunk
- széleskörű béren kívüli juttatási csomag,
- stabil, megbecsülést nyújtó szervezet,
- magas színvonalú szakmai közösség,
- modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet.
Jelentkezés módja
A pályázatot a pályázó magyar nyelvű részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzával, fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintással kérjük eljuttatni.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése