Állás részletei
-
Cég neve
OBI Hungary Retail Kft.
-
Munkavégzés helye
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Kötetlen munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!
#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
Tasks
• Providing a strong link between Category Management and the project selling team (KAM) in the stores
• Translating the traditional purchasing strategies of OBI into the language of the project selling team
• Giving purchasing support for KAM businesses
• Preparing item and project offers based on specification received from KAM colleagues at Sales Organisation
• Expanding the range of products offered to project buyers in coordination with suppliers and local Category Management
• Finding local suppliers for project purchases
• Negotiating terms & conditions with both national and/or international suppliers
• Compiling a supplier database and collecting customer information from Key Account Managers from Sales
• Cooperation with the local KAM network
Requirements
• Experience in the field of category management / purchasing
• Knowledge about building industries
• Excelling negotiation and communication skills
• Proactivity and analytical thinking
• Fluent in English and Hungarian languages
• Skill-level use of MS Office programs
• BSc/MSc degree in economics / business administration or any related field
• Exceptional dedication and commitment toward professional and personal development
• German language skills is an advantage
• Work experiences in a multinational environment is an advantage
What we offer
- AYCM (All You Can Move)
- Cafeteria
- Céges laptop
- Céges mobil
- Céges rendezvények
- Dolgozói vásárlói kedvezmény
- EAP (Employee Assistance Program)
- Egészségbiztosítás
- Gyümölcs nap
- Home Office
- Karácsonyi jutalom
- Könnyű megközelíthetőség
- Parkolási lehetőség
- Rugalmas munkaidő
- Tréningek és továbbképzések
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése