Állás részletei
-
Cég neve
Profession Services
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar anyanyelvi szint
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Több mint 200 országban és területen jelen lévő partnerünk nap mint nap megkönnyíti több millió ember életét. Magyarországon is piacvezető, megbízható, innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek. Most lehetőséged van csatlakozni ehhez a stabil, folyamatosan fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező szervezethez, mint Pick up and delivery manager. Amennyiben van tapasztalatod az operatív erőforrások, járművek és infrastruktúra irányításában, ezt a pozíciót neked találták ki !
Feladatok
- A csomagfelvételi és kézbesítési folyamatok operatív tervezése és megvalósításának biztosítása
- Éves működési terv összeállítása és végrehajtása a csomagátvételi pont(ok) számára
- Szolgáltatási pontok napi működésének irányítása, a csomagok átvételének és kiadásának biztosítása
- Szállítási és kézbesítési ütemezések kezelése, optimális szállítási módok meghatározása
- Operációs folyamatok standardizálása és felügyelete beleértve az osztályozást, rakodást, csomagfeldolgozást, dokumentációt, státuszjelentést és biztonságos tárolást
- Riport rendszerek és teljesítmény-monitoring működtetése a transzparens döntéstámogatás érdekében
- Folyamatok és működés hatékonyságának folyamatos elemzése, fejlesztési lehetőségek azonosítása
- Új futár, szállítási és kézbesítési megoldások fejlesztése és bevezetése
- Best practice-ek alkalmazásának előmozdítása törekedve hatékonyságra és költségoptimalizációra
- Munkaerő és erőforrástervezés
Elvárások
- Operatív folyamatismeretek
- 1-3 év vezetői és koordinációs tapasztalat
- Hasonló logisztikai területen szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
- Folyékony magyar és angol nyelvismeret
- Erős szervezői készség
- Nyitottság a fejlődésre és a folyamatok fejlesztésére
Juttatások
- Alapbéren felül járó bónusz
- Céges autó magánhasználatra is
- Cafeteria juttatás
- Élet és balesetbiztosítás
- Sportolási lehetőség AYCM formájában
- Fejlődési lehetőség
- Étkezési támogatás
- Home office lehetőség
- Rugalmas munkavégzési idő
- Céges eszközök (telefon & laptop) biztosítása
Előnyt jelent
- Felsőfokú logisztikai végzettség
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérlek csatold Önéletrajzodat!
A Profession Services mint magán-munkaközvetítő (nyilvántartási szám: BPM/01/15807-3/2015-1003) fogadja a jelentkezéseket
A Profession Services mint magán-munkaközvetítő (nyilvántartási szám: BPM/01/15807-3/2015-1003) fogadja a jelentkezéseket
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
