Állás részletei
-
Cég neve
MÁV Szolgáltató Központ Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Egyéb juttatások
- Egészségpénztár
- Nyugdíjpénztár
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- a meglévő beszállítói kapcsolatok fenntartása
- a beszállítói kör folyamatos szélesítése gyártók és elsődleges disztribútorok keresése, aktív piackutatási tevékenységgel
- külföldi beszerzési források felkutatása, meglévő külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás
- a beszállítói ajánlatok ellenőrzése és az operatív beszerzési tevékenység piaci elemzésének, értékelésének ellátása
- egyes termékek kiváltása lehetőségének vizsgálata, potenciális helyettesítő termékek felkutatása
- logisztikai javaslatok kidolgozásának támogatása különös tekintettel a mindenkor hatályos piaci árakra
- a területi beszerzés megvalósításában előkészítő szerep betöltése: a beszerzés előkészítése, árajánlatok bekérése, kiértékelése, és döntésre előkészítése
- a piaci nyitás lehetőségének elemzése, információk gyűjtése és továbbítása
Elvárások
- felsőfokú szakirányú állami iskolai végzettség – diploma (szakirány: gazdasági, kereskedelmi vagy logisztikai)
- 3 év szakmai gyakorlat
- MS Office – Excel magas szintű, Word, PowerPoint felhasználói szintű ismerete
- középfokú írásbeli, szóbeli angol nyelvtudás
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- kiemelkedő kommunikációs képesség
- szolgáltatói szemlélet
- kezdeményezőkészség
- korrekt üzleti magatartás
- problémamegoldó készség
- pontosság, precizitás
Amit kínálunk
- barátságos csapat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- támogató munkahelyi légkör
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Céginformáció
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Vevőközpont szervezet fő feladata egycsatornás kapcsolattartás a vevőkkel. Ennek része a szállítói, felhasználói és ügyfélkapcsolati rendszer és a reklamációkezelési rendszer felügyelete és a vevők támogatása az igényeik felmérésében. Emellett kezeli a vevői észrevételeket, és támogatja az SAP SRM rendszer működését is.
Ha van tapasztalatot piackutatás területen és szívesen kamatoztatnád az eddigi megszerzett szakmai tudásodat nálunk, szereted a változatosságot, és szeretsz új dolgokat tanulni, akkor ez a TE lehetőséged!
Amennyiben ezt az állást a MÁV-csoport egyik munkavállalója javasolta számodra, jelentkezésedkor válaszd ki a Munkavállalói ajánlási program pontot és töltsd ki az ajánló adatait!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése