OBI Hungary Retail Kft. logo

People & Transformation gyakornok

Állás részletei

  • Cég neve

    OBI Hungary Retail Kft.

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

  • Munka típusa

    • Home office
    • Részmunkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

OBI Hungary Retail Kft.

Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!

#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
 

Főbb feladatok, munkák

  • People & Transformation (HR) részleg támogatása 
  • HR folyamatok támogatása
  • Napi szintű és ad hoc adminisztratív feladatok elvégzése, dokumentáció
  • Adatbázisok naprakészen tartása
  • E-learning projektekben való részvétel
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és az áruházakkal

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Aktív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok HR, kommunikáció és médiatudomány, pszichológia, vagy egyéb releváns területen
  • Aktív, erős angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Diákszövetkezeti tagság (a felvétel diákszövetkezeten keresztül lehetséges)
  • Proaktív, csapatközpontú személyiség
  • Kommunikációs és problémamegoldó készségek, kreativitás
  • MS Office ismeretek (kifejezetten Excel és PowerPoint terén)
  • Előny: előzetes diákmunka-tapasztalat multinacionális vállalatnál

Amit kínálunk

  • Céges laptop
  • Céges mobil
  • Gyümölcs nap
  • Home Office
  • Parkolási lehetőség
  • Rugalmas munkaidő

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens

Jelentkezés módja

Érdeklődsz? Kattints a jelentkezés gombra!

Ha bármi kérdésed van írj nekünk emailt:  


Álláshirdetés jelentése