Állás részletei
-
Cég neve
Menton Jobs
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Flottakezeléssel és hosszú távú gépjármű bérbeadással foglalkozó partnerünkhöz keresünk pénzügyi vezető pozícióba új kollégát budapesti munkavégzéssel.
Feladatok, amikben számítunk Rád
- Flottabővítéshez és megújításhoz kapcsolódó finanszírozási megoldások kidolgozásának és működtetésének támogatása.
- Rövid és hosszú távú pénzügyi tervek, költségvetések készítése.
- Árképzési modellek, bérleti díjak kalkulációjának pénzügyi számítása.
- Profitcentrumok monitorozása, bevételek és költségek elemzése.
- Partnerek szerződéses teljesítményének pénzügyi követése.
- Havi, negyedéves, éves és ad hoc pénzügyi riportok készítése a finanszírozó partnerek, a cégvezetés és tulajdonosok részére.
- Számlázás, kintlévőségek kezelése, követeléskezelés.
- Cash flow tervezés, likviditás menedzsment.
- Adózási kötelezettségek, jogszabályi megfelelés biztosítása.
- Flottához kapcsolódó biztosítások, amortizáció, maradványérték kezelése.
- Üzleti partnerekkel kapcsolatos pénzügyi kockázatok értékelése.
- Jogviták, behajtási ügyek pénzügyi támogatása.
- Belső pénzügyi folyamatok optimalizálása, digitalizálás előmozdítása.
- Kapcsolattartás a gépjárműfinanszírozó partnerekkel.
- Együttműködés az értékesítési és operatív csapatokkal.
- Könyvelési, pénzügyi, adminisztrációs csapat munkájának irányítása.
Várjuk jelentkezésed, amennyiben az alábbiakban magadra ismersz
- Gazdasági, pénzügyi vagy közgazdasági diploma (BA/MA)
- Mérlegképes könyvelő képesítés
- Legalább 5-8 év pénzügyi-számviteli tapasztalat, ebből min. 2-3 év vezetői pozícióban
- Nemzetközi könyvvizsgálói minősítés megléte ( ACCA DipIFR)
- Könyvvizsgálói tapasztalat (lehetőleg Big 4 cégnél)
- Pénzügyi/számviteli rendszerek használata
- Magas szintű Excel ismeret (pénzügyi modellezés, kimutatások készítése)
- Erős analitikai gondolkodás és problémamegoldó képesség
- Üzleti szemlélet, stratégiai gondolkodás
- Pontosság, megbízhatóság, határidők betartása és betartatása
- Kommunikációs és tárgyalási készség
- Vezetői készségek (irányítás, delegálás, ellenőrzés)
- Rugalmasság, stressztűrés, proaktivitás
- Tárgyalási szintű, aktív angol nyelvtudás
Kiválasztásod során előnyben tudunk részesíteni, amennyiben
- ERP-rendszerek, CRM rendszerek ismerete
- Flottakezelés, autókölcsönzés, lízing vagy hasonló eszközintenzív iparágban szerzett tapasztalat
Amit munkádért cserébe nyújtunk
- Versenyképes munkabér
- Stabil vállalati háttér, családias hangulat, humánus vezetőség
- Színvonalas munkakörnyezet
- Szakmai továbbképzések
- Vállalati Lojalitás Program szerinti juttatások
Jelentkezés módja
PEM/01/002325-1/2017-854
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése