Menton Jobs logó

Pénzügyi vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Menton Jobs

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Flottakezeléssel és hosszú távú gépjármű bérbeadással foglalkozó partnerünkhöz keresünk pénzügyi vezető pozícióba új kollégát budapesti munkavégzéssel.

  • Flottabővítéshez és megújításhoz kapcsolódó finanszírozási megoldások kidolgozásának és működtetésének támogatása.
  • Rövid és hosszú távú pénzügyi tervek, költségvetések készítése.
  • Árképzési modellek, bérleti díjak kalkulációjának pénzügyi számítása.
  • Profitcentrumok monitorozása, bevételek és költségek elemzése.
  • Partnerek szerződéses teljesítményének pénzügyi követése.
  • Havi, negyedéves, éves és ad hoc pénzügyi riportok készítése a finanszírozó partnerek, a cégvezetés és tulajdonosok részére.
  • Számlázás, kintlévőségek kezelése, követeléskezelés.
  • Cash flow tervezés, likviditás menedzsment.
  • Adózási kötelezettségek, jogszabályi megfelelés biztosítása.
  • Flottához kapcsolódó biztosítások, amortizáció, maradványérték kezelése.
  • Üzleti partnerekkel kapcsolatos pénzügyi kockázatok értékelése.
  • Jogviták, behajtási ügyek pénzügyi támogatása.
  • Belső pénzügyi folyamatok optimalizálása, digitalizálás előmozdítása.
  • Kapcsolattartás a gépjárműfinanszírozó partnerekkel.
  • Együttműködés az értékesítési és operatív csapatokkal.
  • Könyvelési, pénzügyi, adminisztrációs csapat munkájának irányítása.

  • Gazdasági, pénzügyi vagy közgazdasági diploma (BA/MA)
  • Mérlegképes könyvelő képesítés
  • Legalább 5-8 év pénzügyi-számviteli tapasztalat, ebből min. 2-3 év vezetői pozícióban
  • Nemzetközi könyvvizsgálói minősítés megléte ( ACCA DipIFR)
  • Könyvvizsgálói tapasztalat (lehetőleg Big 4 cégnél)
  • Pénzügyi/számviteli rendszerek használata
  • Magas szintű Excel ismeret (pénzügyi modellezés, kimutatások készítése)
  • Erős analitikai gondolkodás és problémamegoldó képesség
  • Üzleti szemlélet, stratégiai gondolkodás
  • Pontosság, megbízhatóság, határidők betartása és betartatása
  • Kommunikációs és tárgyalási készség
  • Vezetői készségek (irányítás, delegálás, ellenőrzés)
  • Rugalmasság, stressztűrés, proaktivitás
  • Tárgyalási szintű, aktív angol nyelvtudás

  • ERP-rendszerek, CRM rendszerek ismerete
  • Flottakezelés, autókölcsönzés, lízing vagy hasonló eszközintenzív iparágban szerzett tapasztalat
  • Versenyképes munkabér
  • Stabil vállalati háttér, családias hangulat, humánus vezetőség
  • Színvonalas munkakörnyezet
  • Szakmai továbbképzések 
  • Vállalati Lojalitás Program szerinti juttatások

PEM/01/002325-1/2017-854 


Álláshirdetés jelentése