Mol - Új Európa Alapítvány logó

Pénzügyi szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Mol - Új Európa Alapítvány

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1027 Budapest, Kacsa utca 11.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Munkavégzés helye: Budapest, Kacsa u. 11, 1027 (Könnyen megközelíthető az 2-es metróval vagy a 41/19-es és a 4/6-os villamosokkal)

A MOL Új Európa Alapítvány tevékenységéről: A MOL – Új Európa Alapítvány 2021 júliusában jött létre a MOL és a Magyar Állam együttműködésében, közfeladatokat ellátó, közérdekű vagyonkezelő alapítványként. Küldetésünk, hogy értéket teremtsünk – legyen szó tehetségek támogatásáról, sport- és kulturális kezdeményezések erősítéséről, szociális ügyekről vagy a fenntarthatóság előmozdításáról. Alapítványunk átvette a MOL társadalmi felelősségvállalási programjait, és ma már számos területen segíti azokat a fejlesztéseket, amelyek valódi, hosszú távú változást hoznak a közösségek életébe.

Csatlakozz a MOL Új Európa Alapítványhoz és vállalj kulcsszerepet a támogatások pénzügyi megvalósításában és elszámolásában!
A pályázati projektek pénzügyi tervezésétől az elszámolások ellenőrzésén át, a stratégiai döntéseket támogató jelentések készítéséig számítunk Rád– közösen építjük a tehetséggondozástól a társadalmi felelősségvállaláson át a fenntarthatóságig az Új Európa jövőjét.

 

  • Te leszel a támogatások pénzügyi sikerének kulcsszereplője: aktívan részt veszel az alapítványi támogatások pénzügyi tervezésének elfogadásában és az elszámolások pontos, átlátható kezelésében.
  • Te irányítod a pályázati projektek pénzügyi folyamatait: közreműködsz a tervezésben, ütemezésben, és folyamatosan nyomon követed a projektek pénzügyi állapotát.
  • Rád bízzuk az ellenőrzést és a kontrollingot: átvizsgálod a beérkező pénzügyi beszámolókat, biztosítod a szabályszerűséget és a források felelős felhasználását.
  • Te készíted elő a döntéseket: kimutatásokat és statisztikákat állítasz össze a vezetés számára.
  • Együttműködés és kapcsolatépítés a mindennapjaid része lesz: szorosan dolgozol együtt a projektmenedzserekkel, könyvelőkkel és támogatott szervezetekkel, hogy minden pénzügyi elszámolás sikeresen záruljon.

Tanulmányok: Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel, preferáltan számvitel, pénzügyi szakon.
Tapasztalatok: Releváns minimum 2-3 év pénzügyi (számvitel/kontrolling) területen szerzett tapasztalattal rendelkezel for profit vagy nonprofit területen.
Szükséges képességek:

  • Magabiztosan használod az MS Office termékeket, kifejezetten az Excelt.
  • Az angolt társalgási szinten használod.
  • Precíz vagy és pontos.
  • Kiemelkedő problémamegoldó készséggel rendelkezel, proaktív vagy és önálló.
  • Stabil háttér: Biztonságos, megbízható munkahely, ahol hosszú távra tervezhetsz.
  • Támogató csapat: Nyitott, együttműködő közösség, ahol számít a véleményed.
  • Teret adunk az ötleteknek: Nálunk megvalósíthatod saját fejlesztési elképzeléseidet.
  • Rugalmas juttatások: Széleskörű cafetéria csomag, amit az igényeidhez igazíthatsz.
  • Egészségmegőrzés: Éves szűrőcsomaggal támogatjuk, hogy jól érezd magad.
  • Home office lehetőség: Heti egy nap otthonról is dolgozhatsz.
  • Éves bónusz: Elismerjük és jutalmazzuk a teljesítményed.
  • Közös cél: Alapítványi tevékenységünkkel Te is tehetsz a közösségért és a fenntarthatóságért.

Amennyiben magadra ismertél küldd el jelentkezésed és hamarosan mi is keresünk a részletekkel!:)

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérlek csatold önéletrajzod.


Álláshirdetés jelentése