Hotel Science Kft. logó

Pénzügyi Koordinátor (Szállodaipar) – Szeged

Állás részletei

  • Cég neve

    Hotel Science Kft.

  • Munkavégzés helye

    6722 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 17.
  • Fizetés

    Nettó 350e - 450e Ft havi bér
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A szálloda pénzügyi folyamatainak teljes körű koordinálása és adminisztrációja: számlák kiállítása és kezelése (bejövő és kimenő számlák nyilvántartása), pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése.
  • Kontrolling és riportálás: a költségek folyamatos nyomon követése és ellenőrzése, gazdasági kimutatások és pénzügyi jelentések készítése a szállodaigazgató részére (havi/negyedéves riportok, eredmények elemzése).
  • HR-adatszolgáltatás és bérügyek támogatása: adatok előkészítése és továbbítása a bérszámfejtés felé, együttműködés a HR-rel a szükséges pénzügyi információk biztosításában.
  • Leltározási folyamatok felügyelete: az éves (és időszakos) leltárak megtervezése, összehangolása és az eredmények ellenőrzése.
  • Részlegek pénzügyi támogatása: szoros együttműködés a szálloda különböző részlegeivel (pl. recepció, housekeeping, konyha, értékesítés) – az ő pénzügyi folyamataik koordinálása, kontrollálása, tanácsadás a gazdaságos működéshez.
  • Kapcsolattartás és jelentéskészítés: kapcsolódó dokumentumok, riportok továbbítása a tulajdonosok vagy külső könyvelés felé; a szállodaigazgató rendszeres tájékoztatása a pénzügyi helyzetről.

Elvárások

  • Végzettség: Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség (közgazdász, pénzügyi vagy számviteli szakirány).
  • Tapasztalat: Minimum 3 év pénzügyi és/vagy adminisztratív területen – előnyt jelent, ha ezt szállodai vagy szolgáltatói szektorban szerezted.
  • Szakértelem: Magabiztos pénzügyi és számviteli ismeretek, a pénzügyi folyamatok átlátása (számlázás, kontrolling alapok, jelentéskészítés).
  • Készségek: Rendszer- és folyamatszemlélet, kiváló analitikai és problémamegoldó képesség a napi feladatokban.
  • Munkastílus: Önálló, felelősségteljes munkavégzés; vezetői attitűd és proaktivitás – képes vagy irányítás nélkül is kézben tartani a rád bízott területet.
  • Pontosság: Precizitás, megbízhatóság, erős adminisztratív készségek és fegyelmezettség a pénzügyi adatok kezelésében.
  • IT ismeretek: Magas szintű MS Office, különösen Excel ismerete; pénzügyi/könyvelési szoftverek használatában való jártasság előny.
  • Kommunikáció: Kiváló együttműködési és kommunikációs készség – napi kapcsolatot tartasz majd több részleggel is.
  • Nyelvtudás: Angol nyelvtudás előnyt jelent (nemzetközi vendégkör és esetleges riportálás miatt).

Előnyt jelent

  • Szállodaiparban vagy szolgáltatói szektorban szerzett pénzügyi tapasztalat
  • Kontrolling, pénzügyi riportálás terén szerzett tapasztalat
  • Leltározásban való jártasság, illetve készletgazdálkodási ismeretek
  • Külső könyvelővel vagy könyvvizsgálóval való aktív együttműködés tapasztalata
  • MS Excel magas szintű ismerete (pl. pivot tábla, képletek, pénzügyi kimutatások)
  • Folyamatszemléletű gondolkodás, belső szabályozások és működési struktúrák fejlesztésében való tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy sikeresen működő, szegedi négycsillagos szállodában.
  • Felelősségteljes, önálló munkakör, amelyben átfogó rálátást kapsz a szálloda működésére és lehetőség nyílik szakmai kibontakozásra.
  • Barátságos, támogató csapat és pozitív munkahelyi légkör – számíthatsz a kollégák együttműködésére.
  • Versenyképes jövedelem (megegyezés szerint) és a munkakör fontosságához illeszkedő juttatási csomag.
  • Szakmai fejlődési lehetőség:  Megfelelő szakmai tapasztalat és bizonyított önálló működés esetén a jövőben pénzügyi vezetői pozíció betöltésére is lehetőség nyílhat.  
  • Modern, igényes munkakörnyezet Szeged belvárosában, könnyen megközelíthető helyen.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen reggeli

Céginformáció

Szeretnél egy sikeres, négycsillagos szálloda pénzügyi folyamataiért felelni? Precíz és rendszerszemléletű pénzügyi szakember vagy, aki szívesen tartja kézben egy egész vállalkozás gazdasági ügyeit? Ha van legalább 3 év releváns tapasztalatod és önállóan, felelősségteljesen tudsz dolgozni, akkor Nálunk a helyed! A Science Hotel**** Szeged csapatába Pénzügyi Koordinátor munkatársat keresünk. Ebben a nem formális vezetői pozícióban Te fogod összefogni a szálloda teljes pénzügyi működését, és szakmai tanácsadóként támogatod a szállodaigazgatót a gazdasági döntésekben.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérem, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát. 


Álláshirdetés jelentése